Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 17 iunie 2011

Partea a 5 - a

   - LISA! Cum ai reusit sa te eliberezi? Esti bine?
   - Niste vechi trucuri. Pana la urma se afla la mine acasa, nu? Vino mai aproape sa te ajut. 
  Am carat-o pe Brittany pana intr-o incapere goala a subsolului, apoi am legat-o complet. Nu stiam la ce sa ne asteptam de la un demon, asa ca ne-am luat toate masurile de siguranta care ne-au trecut prin cap. O alta sansa nu vom mai primi. 
  Ziua era pe trecute, iar mie imi era groaznic de somn...abia ma mai puteam tine pe picioare. Insa, daca m-as fi asezat pe un scaun langa prietena mea cea mai buna, as fi fost in aceeasi stare - in lumea viselor. Exact asta si asteptam. Mi-am dat seama ca nu aveam nicio sansa de izbanda, iar Lisa nu trebuia implicata.     
  Am coborat scarile care duceau la subsol si am gasit-o pe Brittany scuturandu-si hainele de praf. Scapase, precum ma asteptam. 
  - Buna, din nou! Scuze pentru lovitura. 
  - Neatentie...a grait printre dinti. N-o sa se mai intample. Unde este Lisa?
  - Asculta. O sa fac precum doresti, insa ramane sa rezolvam problema noi doua. Atat. Ai inteles? 
  - Dar...
  - Fa ceva. Sterge-i ultimele amintiri...Sa nu-si aduca aminte ca am venit. Parca ziceai ca orice este posibil, am adaugat, sicanand-o.
  - Asa si este. Stapanului nu o sa-i placa, insa fie. O sa-i spun ca a fost conditia ta.
  - Merge? Pai, atunci as mai avea niste conditii...Plecam imediat de aici, dar inainte trebuie sa stiu care este contributia mea in toata aceasta nebunie. De acord? 
  - Sigur.
  - Si fara minciuni. Stapanul tau are obiceiul sa te fure pe fata...asa ca nu incerca sa ma pacalesti sau ...
  - Am inteles. Cu toate acestea, tot nu ai putea face nimic impotriva noastra, a inceput ea razand. Crezi ca ai vreo scapare? Iti spun eu - cu siguranta nu. Iti indeplinesc dorinta pentru ca sunt buna... Cu toate ca nu sunt deloc buna. Stii la ce ma refer. Sunt un demon. Cine crezi ca a pus-o pe vrajitoare sa o blesteme pe Lisa? Eu. Eram sigura ca ea te va chema pe tine. Doar tu esti...
  - Ce sunt eu? Raspunde! Ce sunt eu? 
  - Tu ai puterea sa alungi raul. Pentru asta te-ai nascut. Asta este motivul pentru care Lordul are nevoie de tine. Esti The Ray.
  - Poftim?

3 fantasies:

D. spunea...

frumos:)

Diana Gavrila spunea...

Multumesc, Denisa :)

ioana alexandra spunea...

The Ray?? ce-o mai fi si asta?
din ce in ce mai interesant:)