Ce ati dori sa imi transmiteti?

luni, 20 iunie 2011

Partea a 6 - a

   - Ce povesti mai sunt si astea? The Ray? Raza?
   - Exact.
   - Si cum as putea sa indepartez raul? Nu am reusit cu tine.
   - Trebuie sa fii instruita. Orice dar trebuie cizelat, nu? Daca iti amintesti...simturile iti erau in alerta cand m-ai intalnit - atat prima data, cat si a doua oara.
   - Si ce vreti de la mine?
   - Sa stai deoparte. Va urma o perioada foarte grea pentru omenire. Se va da o batalie intre bine si rau, iar noi dorim sa nu faci poarte din ea. Ne vom asigura ca asa va fi. Daca refuzi, prietena ta va fi prima care va avea de suferit. Apoi...restul familiei tale, incapand cu draguta ta surioara, Sidney. 
   - Cum...?
   - Aminteste-ti ca nu ai de-a face cu niste amarati de pamanteni. Abilitatile noastre sunt avansate, nici nu realizezi cate suntem in stare sa facem. 
   - Si sunt singura in toate astea? Eu cand urma sa aflu? am intrebat, incercand sa o descos.
   - Cat de curand, odata cu urmatoarea aniversare...care va fi..
   - Peste 3 zile. Apoi am rostit in gand: "Oh, Doamne! Ajuta-ma sa ies din toata incurcatura asta. Trebuie sa fie o cale sa scap. Te rog!"
   - Foarte bine. Acum haide, nu avem timp de pierdut. Ia-ti bagajele. O sa ai nevoie de ele.
   Dupa ce mi-am coborat gentile de sus si Brittany i-a sters Lisei ultima zi din amintiri, am plecat. Inainte de asta, am asezat-o in patul ei si am invelit-o, sarutand-o pe frunte. Trebuia sa fii avut mai multa grija de ea.
   Discutiile au continuat, insa eu ma tot gandeam la Lisa. Imi parea foarte rau ca nu o ajutasem, dar poate ca acum blestemul va disparea daca Brittany era departe de ea. Tot ce puteam era sa sper ca se va intampla.
   - Cat mai avem de mers? Nu esti in stare sa faci sa apara o masina?
   - Puterile mele sunt reduse. Acum imi platesc niste greseli facute si trebuie sa ma descurc cum pot. Vom ajunge imediat la locul unde ne vom desparti si te va prelua cineva cu un grad superior mie.
   - Cine este?
   - Fostul meu iubit, a adaugat ea cu un oftat. Numele lui este Blake.
   Nu putea fi de bine. 

7 fantasies:

D. spunea...

imi place foarte mult:)
astept continuarea:)

D. spunea...

devine din ce in ce mai interesant :x

Anonim spunea...

Se vede ca aceste randuri au fost scrise din suflet,fiecare particica te face sa fii curios,din ce in ce mai curios,si mai curios....Foarte curios.Te tine cu sufletul la gura,cel putin eu cand am citit in acelasi timp mi se derula si filmul in cap deci pot sa fiu regizorul tau daca vrei....pentru film:D

Diana Gavrila spunea...

De acord. Sunt mandra daca este asa. Pupici.

Muneca Chucky spunea...

imi place declaratia pe care ti-a facut-o raul iar partea aceasta este minunata:X

ioana alexandra spunea...

presimt ca Blake asta o sa-i dea ceva batai de cap lui Caroline

Diana Gavrila spunea...

@ Muneca Chucky: Mersi, draga mea. :*
@ Ioana Alexandra: Ai dreptate ;)