Ce ati dori sa imi transmiteti?

marți, 5 iulie 2011

Rascumparata prin iubire - Francine Rivers

   Buna, din nou. Prima carte despre care va voi vorbi, dupa cum se vede, este "Rascumparata prin iubire" al autoarei de origine americana, Francine Rivers. Aceasta este prima carte crestina pe care am citit-o si care m-a impresionat pana la lacrimi. Credeti-ma, nu exagerez! Este prezentata povestea unei tinere pe nume Angel, poreclita astfel datorita frumusetii ei nemaipomenite, care a fost vanduta de catre cel pe care il considera unchiul sau unui proxenet inca de la o varsta frageda. Ea reuseste sa supravietuiasca prin ura fata de barbatii care se foloseau de ea si ii pangareau trupul si sufletul. Atunci il intalneste pe Michael Hosea, barbatul care ii va fi sot, care incearca sa o invete "alfabetul dragostei adevarate". Cu toate acestea, ii va fi foarte greu sa aiba incredere in el si va reveni de nenumarate ori la vechiul stil de viata. 
   Modul in care Francine Rivers a descris framantarile interioare ale lui Angel si iertarea pe care o primeste de la Dumnezeu, chiar si dupa ce a trait o in pacat atata timp, este extraordinara si induiosatoare.
   Parerea Angelei Elwell Hunt, Angela Hunt Comunications, Seminole, FL.:
   Unul dintre cele mai importante lucruri pe care le fac ca şi scriitoare este să citesc - şi citesc mult. Unele cărţi mă învaţă, altele mă amuză, iar altele mă farmecă, purtându-mă în lumi îndepărtate. Romanul Răscumpărată prin iubire al lui Francine Rivers a făcut toate acestea, şi chiar mai mult. Inima şi sufletul meu au fost mişcate din temelii atunci când am rememorat lecţiile ilustrate prin povestea lui Osea şi Gomer, a lui Michael şi Angel. S-ar putea ca această carte să fie cea mai emoţionantă pe care o vei citi anul acesta - sau în întreaga viaţă.
 
  Sper ca v-am facut curiosi si nu veti ezita sa va bucurati de ea. Merita!
  Pentru mai multe detalii lasati un comment mai jos si o sa va raspund. Pupici. 
  
  Cartea o puteti citi aici .

16 fantasies:

•Lexa Is Here spunea...

am inceput sa o citesc si mi se pare interesanta

Lavinia Dance spunea...

Ai primit un mic cadou virtual, il poti lua de la postarea "Ziua cadourilor!"

Dreams*Link spunea...

Ma bucur, pinky girl. Astept pareri dupa ce o termini ;)

Dreams*Link spunea...

Multumesc mult, Lavinia :X

•Lexa Is Here spunea...

e minunata cartea:X:X:X:X..Nu am cuvinte sa o descriu:*::X:X:X:X:X

Diana Gavrila spunea...

Ma bucur ca ti-a placut, pinky girl:X

Anonim spunea...

O sa o citesc

andra lavander spunea...

pare foarte frumoasa cartea, chiar merita citita, ma tenteaza si pe mine

ioana alexandra spunea...

n-am mai auzit de cartea asta pana acum, dar imi place descrierea
cred ca este o carte emotionant, nu?
o sa o citesc si eu cand o sa am putin timp

ioana alexandra spunea...

am uitat sa specific, coperta e awesome!!

Anonim spunea...

Foarte tare cartea, cred ca o sa o citesc si eu! :p Pare GENIALA! :)

Diana Gavrila spunea...

@ Crisa: Nu o sa-ti para rau. Spune-mi si mie cum ti s-a parut cand o termini. :*
@ Ioana Alexandra: Este cartea mea preferata momentan. Nu am gasit alta la fel de emotionanta si de educativa. O recomand tuturor.
@ Laurentzyu: Chiar este geniala!!!

Anonim spunea...

heh! ...cartea ii excelenta soramea trebuia sa plece la facultate dimineatza urmatoare si nu a dormit toata noaptea numa ca sa citeasca cartea... asta mi-a starnit si mie interesul sa o citesc ...dar nu reusesc sa o gasesc :)) app tare blogul

costel spunea...

Ciao.As vrea sa o citesc dar nu se mai gaseste.Ma puteti ajuta.o cumpar si uzata.costelhinceanu@ virgilio.it

maryn spunea...

eu nu am putut sa mai las din mana sincer am anceputo pe la 8 seara pana dimineata la ora 6h aproape am terminato a mai ramas vreo 60 de pagini pe care leam citit dupa amiaza cam rar ami cad de geniul acesta pur si simplu o traiesti o lectie de viata de a ierta si de ce nu de a iubi

Anonim spunea...

Da...e adevarat,o carte superba,printre multele carti scrise de Francine Rivers