Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 22 iulie 2011

Sfaramatorul de inimi de Julie Garwood - Recenzie

   Putin mai devreme am terminat aceasta carte minunata despre care v-am mai spus si ieri si am tinut mortis sa va povestesc si voua despre ea. 
   Tanarul parinte Thomas Madden este rugat de gazda sa, Monseniorul McKindry, sa spovedeasca in locul sau intr-o dupa-amiaza foarte calduroasa. Despre acesta aflam inca de la inceput ca are o sora mai mica pe nume Laurant care traise pana cu un an in urma in Elvetia, crescuta de maicute, din ordinul avocatilor ce se ocupau de ea dupa moartea parintilor lor. La confesional apare un barbat misterios care ii marturiseste ca a omorat o femeie si ca este macinat de dorinta de a-si repeta fapta marsava, de data aceasta gasindu-si victima in Laurant, sora preotului Tom. 
   Pentru a-i asigura siguranta, Tommy apeleaza la cel mai bun prieten al sau, agentul FBI Nicholas Benjamin Buchanan, cum este sfatuit tocmai de criminal. Dupa nenumarate pregatiri pentru a o tine departe de urmaritor, Laurent ia in serios amenintarile de a omori la nimereala alte femei daca nu va ajunge la ea, si horataste sa se intoarca in Holy Oaks, micul orasel in care se stabilise dupa intoarcerea ei in America, pentru a fi mai aproape de fratele ei care fusese diagnosticat cu cancer. 
   Datorita timpului petrecut unul in compania celuilalt si a incercarii de a-l face gelos pe criminal, mimand o scena de dragoste, cei doi, Laurant si Nick, realizeaza ca legatura dintre ei nu mai este una normala dintre o sora si un frate, cum dorisera cu totii la inceput. Ajung sa ezite sa mai vorbeasca unul cu altul, pentru a reveni la situatia de la inceput, insa nu reusesc. 
   M-a atras atentia, inca de cand am citit primele capitole, modul in care sunt construite personajele, m-am indragostit si eu odata cu Laurant de perfectul agent, Nick, si de glumele sexy ale partenerului sau, Noah. Nu am putut s-o las din mana pana nu am terminat-o, iar cand am inchis cartea am simtit dorinta de a afla mai multe, cu toate ca stiam ce urma sa se intample mai departe. 
   Este foarte atent scrisa, autoarea si-a folosit farmecul pentru a da savoare actiunii...Credeti-ma, putine carti mai reusesc sa ma surprinda, asa ca v-o recomand cu caldura.     

O puteti achizitiona de aici.

6 fantasies:

Muneca Chucky spunea...

ma bucur ca ti-a placut>:D<

andra lavander spunea...

se vede ca ai pus suflet in recenzie

ioana alexandra spunea...

foarte buna recenzia ta:)
imi place coperta cartii

Anonim spunea...

Pare frumoooosaaaa! O sa incerc si eu sa o citesc! O vazusem ieri la biblioteca! :D Mi-a placut recenzia!

Diana Gavrila spunea...

@ Lavander: Chiar mi-a placut mult. :D
@ Ioana Alexandra: Multumesc mult.
@ Laurentzyu: Mersi.

Muneca Chucky spunea...

vaaaiiii si acum tin minte cat m-am chinuit sa gasesc o carte care sa iti placa...mi-e dor de liceu si mai stiu si cartea care mi-ai cumparat-o tu..nu stiu daca de craciun dar sigur mi-a placut tre sa ii fac recenzie :*