Ce ati dori sa imi transmiteti?

miercuri, 20 iulie 2011

Studenta!!!

   Vroiam sa va impartasesc si voua ce am aflat azi-dimineata: am reusit sa intru la Medicina la buget, dupa ce am invatat atat de mult in ultimele saptamani pentru admitere. Nu a fost singura mea optiune, mi-am bagat dosarul si la Afaceri internationale (AS) si am intrat si acolo, dar m-am decis sa raman la medicina. Sunt foarte fericita ca s-a terminat cu stresul si cu invatatul (pentru moment) si ca o sa am timp sa citesc multimea de carti pe care le-am notat pe lista. 
   Sper ca ati terminat si voi cu sesiuni si admiteri, scoala si ce mai aveti, fiecare dintre voi, si ca vara asta o sa ne ocupam de pasiunea noastra comuna, literatura. 
   Sa ne auzim cu bine. XOXO 
      
P.S. Nu uitati de concurs. 

6 fantasies:

D. spunea...

ma bucur foarte mult pentru tine:)
acum inseamna ca o sa postezi urmatorul capitol? :d

RRoxana spunea...

Felicitari Diana! Ma bucur pentru tine si sper sa reusesti sa iei cu brio toate sesiunile >:D<

Anonim spunea...

felicitari! cum e la inceput? :)

ioana alexandra spunea...

bravo tie! felicitari!
e mare lucru sa intri la doua facultati si amandoua atat de imprtanate
oricum, imi place ce ai ales:D

Anonim spunea...

Felicitari! :) Eu deabia sunt la liceeu! I LOVE HIGHSCHOOL! :))

Diana Gavrila spunea...

@ Adela: Mersi. E destul de bulversant. Nu sunt prea incantata deocamdata. Sper sa-mi schimb parerea.
@ Ioana Alexandra: Multumesc :*
@ Laurentzyu: Bucura-te cat mai poti :)))