Ce ati dori sa imi transmiteti?

joi, 11 august 2011

Achizitie (2)

   Buna, din nou! Sunt foarte bucuroasa, de aceea va spun si voua ca a sosit pe la mine astazi curierul si mi-a adus volumul "Disparuti fara urma" al autoarei Cecelia Ahern din partea celor de la Libris, carora vreau sa le multumesc mult pentru oportunitatea de a scrie recenzii pentru ei.
   De asemenea, am cumparat de curand doua carti
 - "Se numea Sarah" de Tatiana de Rosnay 

 - "Trandafiri" de Leila Meacham
pe care abia astept sa le citesc. 
  
   Voi ati mai cumparat/ primit ceva? XOXO 

5 fantasies:

Only Books spunea...

Super carti!:x
Pff, si eu am strans ceva carti in ultimul timp. Nu ti le insir aici pentru ca sunt sigura ca te voi plictisi, dar am sa le pun pe blog iemdiat ce va sosi urmatorul colet:D.

Dee'

Diana Gavrila spunea...

Super, ma bucur pentru tine. Am strans destule in ultimele luni, dar dureaza putin pana le termin. Spor la citit.Pupici.

ioana alexandra spunea...

sunt curioasa cum e Trandafiri. pare speciala
sper ca ti-au placut cartile si ca le-ai citit cu placere:)

Anonim spunea...

Felicitari pentru cartile minunate pe care le-ai achizitionat! Sa le citesti cu spor (daca nu le-ai citit pana acum)! :))

Diana Gavrila spunea...

@ Ioana Alexandra: Nu am citit-o inca, doar mama mea. Sper sa am prilejul pana la Craciun. Medicina imi da de furca mult. Celelalte le-am citit si mi-au placut.
@ Laurentzyu: Mersi. Am citit doua din ele. :d