Ce ati dori sa imi transmiteti?

luni, 8 august 2011

Recenzie "Micutele mincinoase" (1) de Sara Shepard

   O serie deosebit de interesanta si usor de gustat. Cei care au citit-o cred ca o sa-mi dea dreptate, mai ales ca, odata inceputa, se termina foarte, foarte repede. Sunt sigura ca secretele celor patru fete v-au atras si pe voi in acest "cerc vicios" pentru ca trebuie sa recunoastem - odata ce i-am simtit savoarea nu ne mai putem opri pana nu o sa ajungem la final.
   Dar ajunge cu vorba! Vi le voi prezenta pe fete, in ordinea in care acestea intra "pe scena":
 Emily Fields: este foarte ambitioasa, cu niste parinti model. Este cea mai "inocenta" dintre cele patru, insa slabiciunea sa pentru Alison, prietena pe care au pierdut-o, o face sa se gandeasca de doua ori inainte de a iesi in oras cu un baiat. Odata cu Maya, noua vecina ce se muta in casa lui Ali, reuseste sa treaca peste tristul eveniment. 
 Aria Montgomery: este rebela, foarte schimbatoare, incercand din rasputeri sa isi mentina familia unita. Cand se intoarce in oras, dupa o absenta de doi ani, descopera ca prietenia dintre ele nu mai era la fel, chiar daca erau in continuare vecine si colege de scoala. Atractia pentru noul profesor de engleza este mai puternica decat toate impedimentele care se gasesc intre ei.
 Hanna Marin: este fata ce si-a petrecut ultimii doi ani incercand sa piarda din greutate cu orice pret (chiar si eliminand mancarea deja consumata, fortat) pentru a iesi din anonimat, ce are un iubit superb, insa nu reuseste sa il corupa. Prietenia cu Mona o baga din cand in cand in belele, motiv pentru care v-a aparea din nou in viata ei tatal ce le abandonase pe ea si pe mama ei. 
 Spencer Hastings: este fiica perfecta, cu cele mai bune note la invatatura, ajungand la exagerare. Singurul rival este sora ei mai mare, Melissa, pe care se straduieste sa o intreaca la note si comportament. Indiferent de ceea ce face, reuseste insa sa-i fure prietenul si chiar potentialul sot, ceea ce provoaca tensiune in familie.
 Alison DiLaurentis: este fata ce a disparut dupa o seara petrecuta impreuna in hambarul lui Spencer. Politia a cautat-o o perioada de timp, insa fara noroc, astfel ca nimeni nu mai credea ca o vor gasi in viata, doar prietenele si familia ei mai sperau.


   Odata cu aparitia persoanei ce se semneaza A., fetele cred ca este Alison si incep sa-si vorbeasca iarasi, unite fiind, de acest secret nou.


   Serialul este bunicel, desi nu respecta in totalitate cartea, cum era de asteptat, si actritele care le interpreteaza pe Hanna, Spencer, Aria si Emily sunt foarte frumoase. Eu abia am terminat primul sezon...
   Voi ati citit cartea sau/si ati vazut filmul? Ce parere aveti.


   Cartea o puteti gasi procura de aici. XOXO
      

5 fantasies:

RRoxana spunea...

N-am citit nici cartea, nici n-am vazut serialul... Imi doresc asta destul de mult, dar... Mai trebuie sa astepte putin :D.

andra lavander spunea...

n-am citit cartea, am vazut cateva episoade din primul sezon , dar am renuntat

ioana alexandra spunea...

ai dreptate, e o carte care se citeste f. f. repede
mi-a placut mult primul volum
foarte buna recenzia ta
serialul imi place la nebunie, e mai bun decat cartile dupa parerea mea

Anonim spunea...

Asa cum am mai spus (iar citesc de sus in jos) nu stiu ce sa zic in legatura cu ea! Pare frumoasa dar ... de fete ... asa cum spune RRoxana, sa mai astepte! :))

Diana Gavrila spunea...

@ Lavander: E destul de interesanta cartea, usor de digerat. Nu prea pierzi cine stie ce.
@ Ioana Alexandra: Da, chiar este. Actritele ce joaca rolurile principale sunt bestiale!
@ Laurentzyu: Nu te grabi :P