Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 23 septembrie 2011

File din jurnal... - Despre prietenie

   Draga jurnalule,


   M-am intrebat adesea care este calitatea ce traseaza granita dintre un prieten bun si unul fals, dar de fiecare data nu am reusit sa gasesc raspunsul corect. Fiinta perfecta nu exista, asa ca nu ma astept la puteri supranaturale sau lipsa greselilor, insa eu doresc sinceritate si respect de la cei apropiati, precum si daruire, caldura si bun-simt. Acestea pun baza unui bun inceput in care ai toate sansele sa razbesti.
   Poate ca secretul este sa nu ai foarte multi prieteni, cel putin asta a dat roade in cazul meu. Doar cativa in care sa ai incredere si sa te accepte asa cum esti, fara sa incerce sa te schimbe. Am trei prietene pe care ma bazez de fiecare data si nu am fost dezamagita pana acum cu toate ca ne cunoastem de mai bine de 12 ani...dar singurul prieten baiat in fata caruia m-am deschis s-a dovedit ca avea alte intentii. Poate ca tine de persoana in parte...

   Voi care credeti ca sunt diferentele dintre aceste doua tipuri opuse de prietenii?
                Diana

5 fantasies:

Anonim spunea...

eu stau departe si mie sila sa am vreo relatie de prietenie cu astfel de persoane. nu ma gandesc la ele s.a.m.d

e bine sa stai cu oamenii care iti plac si atat, sa nu te mai consumi gandindu-te la restul oamenilor care te afecteaza in vreun fel. daca nu le dai atentie, dispar.

Diana Gavrila spunea...

Ai dreptate Crisa. Nu merita atentia noastra. Multumesc. :*

Anonim spunea...

Chiar imi place povestirea! Si aveti dreptate: nu trebuie sa dai atentie celui cu intentii gresite! Mai intai cred ca ar trebui sa trecem prietenul printr-un test ca sa vedem daca vrea doar sa ne fie prieten sau merge dupa ceva anume ... trist!!!

ioana alexandra spunea...

si in cazul meu functioneaza regula prieteni mai putini, dar de calitate.
si nu cred in prietenia dintre o fata si un baiat. intotdeauna unul dintre ei va dori altceva..

Diana Gavrila spunea...

@ Laurentzyu: Astia sunt oamenii in prezent din pacate.
@ Ioana Alexandra: Asta am vazut si eu.