Ce ati dori sa imi transmiteti?

sâmbătă, 3 septembrie 2011

A new life - partea a 2 - a






 17 septembrie 2008

   Toata lumea roia în jurul magazinelor de îmbrăcăminte din oraş - era timpul balului toamnei. Colegele mele din liceu îşi alesesera de mult rochia, dar eu încă nu eram gata. Pentru ce atîtea pregatiri cînd eu nu aveam încă un partener? Îmi placuse dintotdeauna de Jason, dar niciodată nu mi-a acordat mai multă atenţie decît unei prietene, deşi ne cunoşteam din copilărie. Apoi am auzind susotindu-se despre noul băiat care se transferase în liceul nostru tocmai din Europa...era visul oricărei fete, brunet cu ochii negrii ce te induc spre visare, înalt, bine-făcut si mereu cu zambetul pe buze. Ce n-as da sa fie partenerul meu.. doar la bal măcar. Nu a durat mult pana l-am zărit in curtea scolii, iesind in evidenta datorita privirilor care il urmau pretutindeni. Nu am făcut-o intenţionat, tot ce îmi amintesc este cum am ieşit din laboratorul de chimie de la etajul doi si am intrat în el, facînd sa-i scape toate cărţile pe care le avea în braţe pe jos. Cînd am ridicat privirea speriată pentru a-mi cere scuze i-am întîlnit ochii fermecători si zambetul larg si nu am mai putut scoate doua vorbe. Era splendid. 
Derek
   L-am ajutat sa-si strîngă cărţile si mi-am cerut scuze intr-un final.   
  - Nu este nimic, Jessica.
   Am rămas uimită de faptul ca îmi stia numele. 
  
  - De unde ştii cum mă cheamă? am intrebat.
  - Suntem în aceeaşi clasa la ora de geografie, si latina, daca imi amintesc eu bine.
Abia ce am primit orarul, a răspuns din nou rîzînd. 
   Mă intimida extrem de mult felul lui de a fi, dar nu aveam de gînd sa arăt asta. Cu inima cat un purice m-am îndepărtat încet, supărată pe mine pentru ca nu am putut spune mai multe.
  - Jessica, m-a strigat apoi. Ai dori sa mă insotesti la Balul Toamnei? Sunt nou venit si nu prea cunosc pe nimeni...asta dacă nu mergi deja cu cineva. 
   Nu-mi venea a crede. Mi se indeplinise dorinta fara nicio contributie din partea mea (sau asa credeam atunci).
  - Voi veni cu tine....
  - Îmi cer scuze, nu am făcut încă cunostinta. Numele meu este Derek. Incantat sa te intalnesc, domnisoara Bennett.
   Am făcut schimb de numere de telefon si asa a inceput totul. Parea cu adevarat interesat de mine, deşi nu-mi puteam explica de ce. Nu eram cea mai frumoasa din liceu, poate doar mă numaram printre cele mai istete. Sigur nu era nici asta motivul. Nu mai conta acum decît ca aveam partener si încă unul extrem de dorit de catre toate tipele din liceu. Eram în clasa a 11- a cand se intampla asta, chiar la putin timp dupa inceperea scolii.
 Jessica

5 fantasies:

♥MIM spunea...

Foarte frumos, imi place!:)
Astept continuarea.
Si eu m-am apucat de o creatie, pot spune ca este proprie, nu m-am inspirat de nicaieri, deci nu o pot numi fan-fic.
Daca te pasioneaza, te astept cu tot dragul la mine cu sugestii si pareri!:*

Diana Gavrila spunea...

@Kyky: Ma bucur mult. Cu siguranta o sa vin pe la tine sa citesc. Sunt curioasa! :D:*

Muneca Chucky spunea...

nu ai rezistat sa nu pui iar povestea:x
pana unde am citit eu e foarte frumoasa dar nu o sa o divulg:P

ioana alexandra spunea...

ce fata norocoas, Jessica asta. i se indeplinesc dorintele foarte repede:))

Diana Gavrila spunea...

@ Ioana Alexandra: Da, asa cum ar fi frumos sa ni se intample si noua.