Ce ati dori sa imi transmiteti?

joi, 1 septembrie 2011

Placerea mea - filmul → Dark Angel

   Buna! A trecut ceva vreme de cand am vizionat acest serial, Dark Angel, insa azi-dimineata m-am trezit cu gandul la el si eram curioasa daca voi stiati de el. Pe atunci eram foarte mica, aveam in jur de 11-12 ani, iar Jessica Alba mi se parea cea mai buna actrita. Asa am inceput cu serialele si acum rar trec cateva zile fara sa vad vreun episod. Cam multa vorbarie. Sa incepem: 
  Synopsis:    
    Max Guevera este unul din cei 12 copii ce au evadat in anul 2009 din Manticore, organizatia secreta ce se ocupa cu formarea soldatului perfect, modificat genetic. Abilitatile sale deosebite o ajuta sa supravietuiasca intr-o noua America, care in urma unui puls magnetic a devenit falita, dar si sa nu fie capturata de soldatii ce sunt pe urmele lor (copiilor evadati). Lucreaza la Jam Pony, ca mesager, astfel poate sa colinde in toate sectoarele in cautarea unor obiecte valoroase pe care le vinde in schimbul banilor (America era impartita pe sectoare ingradite cu sarma, astfel ca nu oricine avea permisa trecerea - doar cei bogati si mesagerii). 
Max si Logan
    Desi ii cauta pe ceilalti ca ea de mai bine de 10 ani, Max reuseste doar cu ajutorul lui Logan Cale, un jurnalist underground, care ii va deveni prieten de incredere, confident si apoi iubit. Logan isi dedica intreaga viata in favoarea celor persecutati, pedepsindu-i pe raufacatori cu ajutorul lui Max. Viata i se complica insa, pentru ca este din ce in ce mai aproape de cel care o cauta pentru a o aduce la Manticore, Donald Lydecker. Relatiile cu oamenii din jurul ei o pun in pericol, dar va risca totul pentru a-si apara prietenii.    
Original Cindy
    Original Cindy este cea mai buna prietena a ei, alaturi de Sketchy si Herbal, cu care lucreaza. 
    Aventurile lui Max se intind numai pe doua sezoane pentru ca a fost intrerupt. Chiar si asa, merita vazut! 
   Sunt tare curioasa sa stiu parerea voastra, daca l-ati vazut sau daca ati citit numai descrierea mea.
   Voi la ce va mai uitati? Ceva nou?
                               XOXO 

8 fantasies:

Lavinia Dance spunea...

hei, multumesc pentru comentariu, sa stii ca iti urmaresc in continuare povestea,
eu si deni suntem bine, deni este plecata, de aceea nu a mai postat.
>:D<
multumesc pentru intrebare...
:*

Krisz spunea...

Bună ! Ce spui de o afiliere cu blogul nostru, "Walking on Letters" (http://fan-fic-twilight.blogspot.com/)?
AICI(http://www.2shared.com/document/J_UD_JI_/cod_banner_walking_on_letters.html) găseşti documentul cu codul bannerului nostru. Dacă eşti de acord, aştept mail la krisz_fanfic@yahoo.com cu codul bannerului tău. Dacă nu ai banner, punem linkul blogului la Blogroll.

Pupici!
Krisz

allexandra spunea...

sunt de acord cu tine: serialul este superb, pacat ca nu are si un seyon 3...
cine vrea sa/l vada cred ca e pe axn ori de la 19 ori de la 20.
ce mai urmaresc_ serialele de comedie, cougar town ;i pe diva buffy, spaima vampirilor
allexandra

Diana Gavrila spunea...

@Lavinia: Ma bucur. Pupici.
@Allexandra: M-am uitat si eu de cateva ori pe AXN. Mi-a placut mult! E fain Buffy? Am auzit de el, dar nu am vazut deloc.

andra lavander spunea...

na-am auzit pe serial pana acum, dar pare a fi misto, o sa-l caut si eu

ioana alexandra spunea...

am urmarit si eu putin din serialul asta si mi-a placut, mai ales ca joaca in el doi dintre actorii mei favoriti: Jessica si Jensen

Anonim spunea...

Pare Tare! Nu am mai mult de zis. Decat inca ceva: daca e in regia lui James Cameron, vreau si eu sa il vad!

Diana Gavrila spunea...

@ Lavander: E superb! Daca te uiti anunta-ma si pe mine daca ti-a placut.
@ Ioana Alexandra: Si mie imi place de Jensen Ackles :D:X
@ Laurentzyu: Da, e in regia lui James Cameron :P