Ce ati dori sa imi transmiteti?

marți, 27 septembrie 2011

Recenzie "Lupta" (2) - L.J. Smith

    Synopsis:
   Aventura celor doi vampiri si a frumoasei Elena Gilbert continua, culminand cu disparitia lui Stefan si incercarea disperata a Elenei de a-l gasi. Negasind o alta solutie, fata este nevoita sa apeleze la Damon pe care il crede vinovat inca din start fara a cerceta, datorita lucrurilor groaznice pe care le facuse pana atunci. Ea incearca din rasputeri sa pastreze secretul iubitului ei, cu toate ca toata lumea il banuieste pentru atacurile din oras, iar prietenele sale Bonnie si Meredith o ajuta de fiecare data. 
   Viata Elenei se complica din ce in ce mai mult, mai ales ca vechea sa prietena, Caroline, este din ce in ce mai invidioasa, dorind sa ii distruga reputatia si sa ii ia locul de Regina a liceului. Desi pare aproape imposibil, ajutorul lui Damon este extrem de valoros si bine primit. Fiecare minut petrecut in prezenta fetei pentru care este capabil de orice il face pe frumosul si crudul vampir sa arate o sensibilitate pe care nu o mai simtise de mult.

    Parerea mea:
   Stiu ca nu este prima data cand ma plang pentru asta, dar portia pe care scriitoarea ne-o ofera cu fiecare volum citit nu este de ajuns. In afara de asta prezenta lui Stefan aici este foarte scurta,  Damon actionand in voie dupa bunul plac. Privind fotografia de pe coperta m-am gandeam ca ele nu sunt alese la intamplare, ci ca L. J. Smith incearca le faca personajelor principale cate un omagiu. A inceput cu Stefan, apoi Damon, Elena si Bonnie. Mi se pare chiar o idee buna!
 
    Nota mea: 5/5



    Ce parere aveti voi? Merita citita?

5 fantasies:

Only Books spunea...

Eu nu am citit-o, însă îmi place recenzia!:) E foarte reuşită, chiar dacă nu e genul meu de carte.

Dee.

andra lavander spunea...

am citit cartea si recenzia e reusita, o serie buna, si ai dreptate in primul volum e povestea lui stefen, apoi daman, in trei este elena si vol 4 este mai mult din perspectiva lui bonnie

Anonim spunea...

Bine ca m-ai anuntat! Sa stiu sa imi iau cateva pachete de servetele cand o citesc! Sper sa nu plang, sper sa nu plang ... :)) Frumoasa recenzie!

ioana alexandra spunea...

pai da, merita citita
mie una mi-a placut!!
dar coperta mie nu-mi place, putea fi mai frumoasa

Diana Gavrila spunea...

@ Dee: Mersi.
@ Lavander: E bunicica, nu extraordinar de buna. Parerea mea.
@ Laurentzyu: Ce mult razi...:))
@ Ioana Alexandra: Putea fi mai faina coperta, asa e, dar nu suntem asa creativi.