Ce ati dori sa imi transmiteti?

joi, 1 septembrie 2011

Un nou concurs!

Update! Asa cum bine mi-a semnalat Crisa, am uitat sa va spun sa imi scrieti si numele prin care ma urmatiti prin GFC. De aceea, va rog sa ma iertati si sa imi lasati un comentariu mai jos cu numele (cei care nu mi-ati trimis deja). Va multumesc.


    Sunt foarte incantata sa incep astazi un alt concurs sponsorizat de libraria online Libris, carora le multumesc mult. Premiul consta in cartea "Mananca, roaga-te, iubeste" al autoarei Elizabeth Gilbert, despre care am auzit numai pareri bune. Una dintre prietenele mele mi-a recomadat-o si sper sa va placa si voua. 
    Singura conditie de participare a concursului este sa ma urmariti prin Google Friend Connect (GFC). Daca nu stiti cum sa faceti acest lucru, lasati un comment mai jos si o sa va ajut eu. 
    M-am decis ca de aceasta data sa le dau tuturor sanse egale, asadar am renuntat sa mai ofer intrari in plus celor care raspandesc vestea despre concursul meu (pentru moment). Totusi, celor care o fac din proprie initiativa le voi fi foarte recunoscatoare. 
    Tot ce trebuie sa faceti este sa definiti cele trei cuvinte care compun titlul cartii pe care o puteti castiga: a manca, a te ruga, a iubi. Vreau sa vad felul in care ganditi...cu sufletul, deoarece cartea este foarte spirituala. Participantul care reuseste sa ma impresioneze va fi ales de mine si va castiga cartea
    Va puteti inscrie pana la data de 20 septembrie, iar ziua urmatoare voi posta castigatorul. Raspunsurile le veti trimite pe dreams_link_didy@yahoo.com , alaturi de numele complet, iar la subiectul mesajului scrieti "Concurs de Toamna". 
    Sper sa participati cat mai multi si abia astept sa citesc definitiile voastre.
    Pentru alte intrebari ma gasiti pe blog sau la adresa de mail pe care v-am dat-o. Va doresc multa inspiratie. 
                 XOXO  


  PS. O sa adaug si un synopsis al cartii pentru a va "convinge" ca merita.

9 fantasies:

Anonim spunea...

hmm, cred ca trebuia sa spui sa scriem in e-mail numele cu care te urmarim prin gfc. ma rog, eu boncea cristina = crisa.

Diana Gavrila spunea...

Iti multumesc mult, Crisa!

Diana Gavrila spunea...

Majoritatea mi-au trimis si nu mi-am dat seama ca lipseste.

Muneca Chucky spunea...

nu stiu daca am scris si numele cu care te urmaresc dar te urmaresc prin GFC cu numele Muneca Chucky

Diana Gavrila spunea...

La tine stiam deja ;)):P

Muneca Chucky spunea...

stiu draga mea dar trebuie sa fiu cinstita si sa respect regulile,te ast si pe la concursul meu ca mai e o saptamana;))

Laurita mommy, wife, woman :) spunea...

m-am inscris si eu:) multumim de concurs

ioana alexandra spunea...

cu e cartea asta? merita citita?
m-as fi utita la film, dar nu-mi place de Julia Roberts..deci nici filmul nu stiu cum e

Diana Gavrila spunea...

@ Ioana Alexandra: Sincer, nu mi-a placut filmul. Oricum, e discutabil.