Ce ati dori sa imi transmiteti?

duminică, 16 octombrie 2011

Achizitie (5)

   Buna dimineata! Am revenit cu o noua postare despre ultimele carti achizitionate pe care vreau sa vi le arat si voua:
Am cumparat volumele 2 si 3 impreuna cu revistele Bravo Girl si Bravo deoarece m-am indragostit de primul volum :D

Pe 12-16 octombrie a avut loc Targul de carte urban (BookLand) si nu m-am putut abtine sa nu-mi cumpar ceva: Povestea lui Lucy Gault, ce m-a impresionat prin descrierea sa.
 Am primit "Prevenirea si tratamentul principalelor afectiuni" de la verisorul meu Bogdan si de la sotia lui Melania. Imi este de mare ajutor la facultate. Multumesc mult.
 De asemenea, am primit acest gigantic dictionar medical de la nasii mei cu ocazia ca am intrat la medicina. Multumesc!

Voi ce ati mai primit/cumparat?

4 fantasies:

Muneca Chucky spunea...

frumoase cartile,uite cine mai are bani si de carti de citit:))ca pe mine ma usuca cartile pt facultate:(

Diana Gavrila spunea...

@ Muneca Chucky: Nu sunt chiar atat de scumpe cele pe care le-am cumparat, iar pe cele pentru scoala le tragem la xerox de la biblioteca facultatii. Oricum ar fi, iesim mai ieftin. Voi trebuie sa cumparati cartile?

Muneca Chucky spunea...

dap unele da si sunt un car de bani:(

Nicoleta Roman spunea...

Am si eu "Povestea lui Lucy Gault". Trebuie sa o citesc! Si mie mi-a placut destul de mult descrierea!:)