Ce ati dori sa imi transmiteti?

miercuri, 12 octombrie 2011

Doar trei zile pana la sfarsitul concursului!

   Buna, dragilor. Vroiam sa va reamintesc de concursul meu, in caz ca ati uitat. Daca nu ati apucat inca sa va inscrieti la concurs si doriti acest lucru acum este momentul. De asemenea, cativa din cei inscrisi nu au lasat niciun comentariu, ceea ce inseamna ca nu ii voi lua in considerare daca nu vor reveni pe blog sa indeplineasca conditiile. Pentru detalii apasati pe poza din stanga sus.
   Va doresc succes. Pupici. O seara frumoasa.

6 fantasies:

Anonim spunea...

Astept cu nerabdare sfarsitul concursului. Sa vedem cine a castigat! Mai e putin, dar totusi mult!!! :) :(

Anonim spunea...

Referitor la cei care s-au inscris si nu au lasat nici un comenatariu, ma fac sa izbucnesc in ras! :)) Ce taree!

andra lavander spunea...

n-am uitat de conurs, si-am lasat si comentarii, nu stiu daca foarte multe dar.....

ioana alexandra spunea...

un concurs superb..cum sa uitam de el??
abia astept sa aflu cine a castigat:D

Anonim spunea...

scuze, am uitat total de concurs.
nu am avut timp sa iti las comentarii si probabil nu am timp sa ii ajung pe ceilalti din urma asa ca nu mai particip. multumesc ca m-ai anuntat, o zi buna.

Anonim spunea...

O singura zi, si maine va fi dezvaluit marele castigator! Nu mai pot de nerabdareee! ... OMG! Succes tuturor si spor la comentat!