Ce ati dori sa imi transmiteti?

luni, 17 octombrie 2011

Leapsa :D

   Buna! Am primit o noua leapsa de la Roxana (multumesc!!!)...Chiar imi era dor. Desi sa incepem:
   
1.Îţi zic în vre’ un fel?
Da, mereu pe numele meu: Diana.

2.Cum ne-am cunoscut? 
Ti-am descoperit blogul si am inceput sa vorbim. :D 
M-ai ajutat mult, asa ca iti multumesc. 

3.Vorbim des?
Destul de des, prin comentarii si din cand in cand mailuri. 
Imi face mare placere sa vorbesc cu tine.

4.Suntem prieteni?
Cred ca da, atat cat implica comunicarea pe blogosfera. :)

5.Numele tău din telefonul meu?
Nu am facut schimb de numere de telefon...Cel putin nu inca :D

6.Petreci timpul cu mine?
Daca se pune timpul pe blog atunci cu siguranta da.

7.Vrei să vorbim mai des?
Mi-ar placea mult, desi timpul nu-mi permite. Oricum da, cat de des de poate.

8.Vrei să te îmbrăţişez?
Desigur ;)

9.Ce suntem noi?
Colege de blogosfera.

10.Am încredere în tine?
Aici doar tu poti raspunde. Nu stiu.

11.Eşti important pentru mine?
Sunt sigura ca exista persoane mult mai importante pentru tine decat eu. Daca te-ai gandit la mine pentru aceasta leapsa poate ca putin de tot.

12.Te iubesc?
Nu cred :P

13.Te gândeşti la mine?
Din cand in cand, mai ales cand scriu pe blog :)

14.Adevărul este că….
Ma bucur ca te-am cunoscut. Esti printre putinele persoane cu care pastrez legatura.

15.Cea mai bună trăsătură?
Bunatatea si daruirea. :D

16.Crezi că trebuie să dai asta şi celorlalţi?
Cel putin unei persoane: Larisei si bineinteles celor care doresc sa o completeze.


O seara frumoasa!