Ce ati dori sa imi transmiteti?

duminică, 2 octombrie 2011

My favorite actors! - Jessica Alba

  Buna tuturor! A inceput facultatea si la mine, desi imi doream sa mai intarzie. Cu aceasta ocazie, m-am gandit sa dau startul unei noi rubrici ce poarta numele de "My favorite actors" in care voi vorbi despre celebritatile pe care eu le admir, fie pentru felul in care se imbraca, arata sau talentul de a juca in filme. 
   Prima din aceasta categorie este Jessica Alba, o tanara actrita pe care o ador pentru tot ce am mentionat mai sus. Sper sa va placa si voua :P 
   Am adaugat si cateva detalii mai importante, precum si poze mai deosebite. Enjoy!
   
   Things about her: 
   Jessica Marie Alba (30) este o actrita americana ce si-a inceput cariera la varsta de 13 ani. De-a lungul timpului a jucat in numeroase filme care i-au adus aprecierea internationala, atat datorita talentului sau, cat si a frumusetii. Ea este casatorita cu Cash Warren alaturi de care are doua fete: Honor Marie (2008) si Haven Garner (2011).    
Jessica Alba cu cei doi ingerasi ai sai!
   Cu toate ca a nascut de doua ori in ultimii trei ani, Jessica a reusit sa se mentina in forma si sa nu-si neglijeze nici cariera, nici familia. Pentru asta o felicit si o admir!
Voi ce credeti? Va place Jessica Alba?
XOXO

4 fantasies:

andra lavander spunea...

o actrita frumoasa si spre deosebire de ceea ce spun unii mie mi se pare ca joaca bine

Anonim spunea...

Este intr-adevar o actrita foarte buna! Si mai are si un corp de invidiat! Si filmele in care a jucat mi-au placut foarte mult! ... E superba! Actrita mea preferata! :)

ioana alexandra spunea...

o adorr:X
pentru talentul ei, pentru felul in care gandeste, pentru ca este o mama buna, etc
am urmarit aproape toate filmele cu ea si abiaa stept sa o mai vad performand

P.S. imi place rubrica, sa mai pui:)

Diana Gavrila spunea...

@ Lavander: ;)
@ Laurentzyu: Si mie imi place mult.
@ Ioana Alexandra: Mersi, cu siguranta vor urma si alti actori.