Ce ati dori sa imi transmiteti?

duminică, 9 octombrie 2011

Recenzie "Bestia" de Alex Flinn

  Buna, dragii mei! M-am gandit sa mai scriu putin inainte sa se termine scurtul si mult-asteptatul sfarsit de saptamana. Inainte de a incepe vreau sa va intreb cum va mai merge si cum mai este la scoala. Eu abia am mers cateva zile si sunt deja epuizata. Nici nu vreau sa ma gandesc la ce ma asteapta. Acum sa-i dam drumul:


    Synopsis:
   Kyle Kingsbury este cel mai chipes si mai bogat baiat din liceu, lucru ce il ajuta sa fie popular si sa aiba viata la care viseaza - fetele il adora, baietii il considera un model, iar profesorii il rasfata. Totul merge bine pentru el (mai putin relatia cu tatal lui, un om de televiziune, care nu are timp de el), pana cand o intalneste pe Kendra Hilferty, o fata extrem de ciudata si putin cam uratica, care ii critica comportamentul si il jigneste in fata prietenilor sai. Pentru a o pedepsi o invita la balul scolii, dar nu isi implineste rolul de partener, ci apare de mana cu Sloan, iubita lui. Kendra il blesteama sa isi piarda frumusetea, lucru care il pune pe ganduri intreaga seara. 
   Dezamagita ca nu primise orhideea ceruta, Sloan nu accepta trandafirul alb, astfel ca intr-un impuls de moment Kyle i-l daruieste Lindei Owens, o colega de scoala. Gestul acesta o imbuneaza pe Kendra care se dovedeste a fi o vrajitoare si ii mai acorda o sansa de doi ani in care sa-si gaseasca adevarata dragoste.
   Parasit de tatal sau intr-o casa uriasa, Kyle isi gaseste prieteni in menajera sa Magda si in profesorul orb pe care il angajase pentru a trece mai repede timpul, Will. 
   Destinul se joaca putin cu singuratica noastra bestie, deoarece fata de care se va indragosti este chiar Linda, pe care ajunge sa o pretuiasca din ce in ce mai mult. 
   Oare va fi asta indeajuns? 


    Parerea mea:
   O rescriere frumoasa si interesanta a povestii "Frumoasa si bestia" ce m-a impresionat mult, iar coperta este deosebita. Desi are putine lucruri distincte de poveste, am citit-o pana la sfarsit si chiar mi-a dat o lacrima :D Limba engleza mi se pare mult mai profunda, fapt pentru care am preferat sa citesc varianta originala. 
   Asadar v-o recomand cu caldura!  

    Nota mea: 4.5/5  
     Ce mai cititi (desi stiu ca timpul nu tine cu noi) sau ce ati vrea sa mai cititi?

9 fantasies:

Eliisa spunea...

Hei. Pana acum la mine e bine cu scoala. Am luat doua note, un 9 si un 10. :)). In ceea ce priveste cititul.. :-?? M-am apucat de Bel-Ami scrisa de Guy de Maupassant. Dar as vrea sa fac rost de Eve scrisa de Anna Carey. >;d<. Multa bafta in continuare, si succes la facultate.

Anonim spunea...

Foarte frumoasa recenzia! Am citit si eu cartea si pot spune ca mi-a placut la nebunie. Chiar mai mult decat insasi povestea "Frumoasa si Bestia". Aceea era de copii mici, aceasta este o poveste pentru adolescenti care te tine cu sufletul la gura. Mai ales la sfarsit, cand numai raman decat doua ore pana la definitivarea blestemului si Sloan dispare! Superba!

Anonim spunea...

Eu vreau sa citesc neaparat Puterea celor sase de Pittacus Lore! Desi sta in biblioteca demult , timpul nu m-a prea lasat sa ii acord atentie, asa ca in ultimele doua saptamani nu am prea mai citit. Ceea ce a fost pentru mine ca o inchisoare a sufletului! :(( Mai ales ca vreau sa stiu ce se intampla in continuare! :(

andra lavander spunea...

cartea e un fel de frumoasa si bestia, dar o varianta mai moderna, iar coperta este superba, mai ales pentru ca ador trandafirii

ioana alexandra spunea...

foarte reusita recenzia, la fel si cartea
imi place mult coperta originala:)
acm citesc Celebritate de Jackie Collins si pot spune ca este f. frumoasa. in paralel citesc si Morometii ( pt. scoala..)apoi vreau sa ma apuc de Evermore. dar, dupa cum bine spui si tu, timpul nu tine cu noi..:(
iti doresc o saptamana usoara la facultate!

MikuMyuuki spunea...

Eu am varianta in romana; si mie mi se pare ca suna mult mai bine in engleza romanele acestea.
Sincer, chiar mi-a placut cartea, am savurat-o ca pe-o savarina:))
Am citit-o acum cativa ani, dar as reciti-o oricand. Mi se pare genul de care la care nu ai cum sa te plictisesti.

`miku

Diana Gavrila spunea...

@ Eliisa: Multumesc. Bafta si tie.
@ Laurentzyu: Mersi. Atatea carti si atat de putin timp...Spo la citit.
@ Lavander: Trandafirii sunt florile mele preferate.
@ Ioana Alexandra: Multumesc la fel.
@ Myuuki: Sunt de aceeasi parere cu tine.

Lucian spunea...

S-a tradus şi la noi? La ce editură?

Diana Gavrila spunea...

Da, de câțiva ani. O poți găsi la editura Rao.