Ce ati dori sa imi transmiteti?

luni, 24 octombrie 2011

Viata in imagini - 3

  Cu toate ca facultatea imi mananca tot timpul, mai gasesc uneori prilejul sa imi petrec orele libere intre cursuri in parc sau pe Tampa (locuiesc in Brasov :P), chiar daca uneori intrec orice masura. De aceea, am revenit cu o serie noua de fotografii din noua mea viata de stundenta:
Cu puiul

 Sub Tampa...

La o prajitura...sa ne mai indulcim putin :D 

 Care mai este viata voastra? Scoala si ???
XOXO
PS: Scuzati neclaritatea, pozele sunt facute cu telefonul.

5 fantasies:

ioana alexandra spunea...

foarte frumoase pozele. imi place Brasovul
si sunteti o pereche frumoasa, va potriviti:)

Muneca Chucky spunea...

frumosi mai sunt copii astia,parca ii cunosc de undeva:X
si nu mai pacali lumea stai pe langa brasov:P
te-am vazut ieri dar tot mie dor de tine si de orele pretrecute in leagan:-<

Diana Gavrila spunea...

@ Ioana Alexandra: Multumesc mult :*
@ Muneca Chucky: Cum sa nu stau in Brasov? Judetul Brasov :P Multumim. Si mie mi-e doooorr...:(

Muneca Chucky spunea...

eh...asa mai merge:P,lasa ca anu viitor poate o sa ne ai si pe mine si pe al meu iuubit colegi mai mici de facultate:))

Diana Gavrila spunea...

Va astept pe amandoi :*
Mi-ar place mult.