Ce ati dori sa imi transmiteti?

luni, 21 noiembrie 2011

Ajutor....

   Am un mic anunt pentru voi - maine am colocviu la anatomie (osteologie) si nu am timp sa postez continuarea (si sfarsitul) povestii, asa ca o las pe maine seara cand o sa ma intorc de la facultate. Pana atunci va rog sa-mi tineti pumnii si sa va rugati pentru mine...e un examen foarte greu. Multumesc! :D
  O seara frumoasa in continuare!

4 fantasies:

MikuMyuuki spunea...

Succes, sper ca a fost totul in regula>:D<

`miku

Diana Gavrila spunea...

Multumesc Myuuki, a fost foarte greu, dar macar am scris la fiecare subiect cate ceva. Sper sa aflu un rezultat pozitiv dupa atata munca. Acum merit si eu o mica pauza cu o carte buna :D
Tu cum o duci cu scoala?

Muneca Chucky spunea...

sper sa iei nota mare>:D<
si eu azi a trebuit sa predau prima parte din tema la mate numai vreo 40 de ex de alea lungi cum ne placea noua:(,mie dor de liceu:((

MikuMyuuki spunea...

Eu sunt intre teze...nici nu stiu ce sa invat mai intai:))
Sper sa iei o nota foarte buna>:D<
`miku