Ce ati dori sa imi transmiteti?

miercuri, 9 noiembrie 2011

Cei mai dulci catelusi...

Inca un curs plictisitor de informatica...Power Point. Cred ca este a suta oara cand discutam despre el, dar nu am incotro. Chiar in drum spre facultate am vazut un "cutzi" foarte scump si mi-a venit ideea unei noi postari cu animale. Ce spuneti?
 
 O zi la soare...
 Mie nu-mi da nimeni sa mananc?
 Esti atat de frumoasa ca imi vine sa te rontai :D
 Nu vi sa te joci cu mine?
 Hmmm...ce bine e sa lenevesti
 Pentru ca eu sunt pufos nu mai am nevoie de o perna pufoasa.

 Iar si-au batut joc de mine :((
 Canti atat de frumos. M-ai cucerit!
 Privesc direct in sufletul tau...
 Imi pare rau ca am facut pisu in pat...Ma ierti?
 Te-am prins in sfarsit!

 Pa!!!
 Mai vreau un pupic...
   Ia-ma acasa la tine :(

Va plac? Eu ii ador. :X

3 fantasies:

Miha:D spunea...

Sunt atat de dragalsi si de pufosi de iti vine sa ii iei acasa:D

D. spunea...

bine zis cei mai dulci catelusi :x

ioana alexandra spunea...

vai sunt superbi, atat de pufosi, frumoasi si dragalasi:X

daca as avea si eu unul as sta numai cu el in brate toata ziua