Ce ati dori sa imi transmiteti?

sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Ethereal - Addison Moore - Traducere

Prefata


   Sa te indragostesti seamana mult cu moartea. Ea te alege. Decide momentul si lantul de evenimente care vor preintampina intersectia ce va avea loc.  Te foloseste - se poarta cu tine de parca ai fi maleabila in mainile ei calde. Nu se derajeaza sa te intrebe daca vrei sau daca ai nevoie de ea, ci doar umple golul din planul destinului. Dragostea. Lumea mea infloreste odata cu frumoasa si vesnica durere. As darui dusmanilor mei tot sangele meu daca as stii ca i-ar satisface, daca as stii ca as putea sa traiesc fara dragoste. Dar eu cunosc rezolvarea. Stiu sfarsitul povestii inainte sa se intample. Trebuie sa aleg iubirea. Si pentru aceasta, cu siguranta voi muri.
   Ma aflu in aceasta perioada din viata mea - timpul pentru dragoste si pentru moarte. Soarta le-a tinut impreuna pe cele doua, fara nicio mila. Se afla in arhitectura fiintei mele, in infrastructura. Drumul vietii mele a fost ales cu multa vreme in urma - in planul scris in linia mea sangvina.