Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 25 noiembrie 2011

O noua idee...

   Buna, dragilor! A venit in sfarsit mult asteptatul weekend. Sunt usurata ca am scapat de o saptamana grea si aglomerata, cu toate ca urmeaza una la fel de incarcata. 
   Printre aceste ore mi-a venit o alta idee, buna sper, pentru o poveste. De aceea, m-am gandit sa va cer parerea. Ce credeti ca ar trebui sa fac? Ar trebui sa o postez? Pentru asta insa o sa am nevoie de mai mult ajutor ca pana acum...Va rog sa-mi transmiteti printr-un comentariu criticile sau aprecierile voastre,  pareri pentru a-mi imbunatati felul in care scriu.
   Voi lipsi cateva saptamani in decembrie din blogosfera deoarece o sa ma operez si nu voi avea acces la internet acolo, dar voi folosi acel timp ca sa scriu, precum si sa invat pentru facultate. Asadar...care este opinia voastra?            

5 fantasies:

D. spunea...

Eu as vrea sa o postezi dar nu iti pot spune eu ce sa faci, tu alegi.

Muneca Chucky spunea...

scrie draga mea,si cand te operezi?:-s,poate pana pleci ne vedem ca mie dor de tine>:D<

Diana Gavrila spunea...

@ Denisa: Multumesc mult, Denisa. M-ai sustinut mereu. Iti sunt datoare.
@ Muneca Chucky: Trebuie sa stabilesc cu doctorul, dar pe undeva in decembrie. Pe la jumatatea lunii cred. Da, as vrea sa ne vedem. Luni vin pe colina pe la 12 fara, ne intalni acolo daca poti. O sa postez pana la urma . Multumesc!

Muneca Chucky spunea...

e naspa ca tu ai cursuirle la ora fixa:( eu am curs pana la 1:(

D. spunea...

nu ai pentru ce :)