Ce ati dori sa imi transmiteti?

marți, 1 noiembrie 2011

Placerea mea - filmul - Devil beside you, taiwanese drama

    Buna, dragilor. Am revenit cu un nou serial care are o semnificatie aparte pentru mine. Dupa cum puteti citi, este vorba despre o creatie de origine taiwaneza foarte interesanta ce cuprinde toate genurile: romance, comedie, drama. Stiu ca nu sunteti familiarizati cu astfel de entertainment, dar va marturisesc cu mana pe inima ca nu regret o clipa momentul in care am inceput sa vizionez serialul, deoarece m-a captivat de la primul episod. Poate este mai dificil pentru cei care nu cunosc engleza, dar nu imposibil (nu vorbesc de limba chineza - mandarina, care mi-a dat putine batai de cap :)) ). Acesta nu este primul, dar cu siguranta nici ultimul serial de acest gen.  
Yue si Ah Meng
    Synopsis:
   Qi Yue este indragostita de ceva vreme de capitanul echipei de baschet al liceului, Yuan Yi, si isi face curaj sa-i marturiseasca dragostea printr-o scrisoare. Intamplarea face ca dracusorul scolii, Ah Meng (fiul directorului liceului), sa afle de intentia fetei si sa ii dea planurile peste cap. Ceea ce pare un groaznic ghinion (toata lumea afla de scrisoarea ei pe care o si pierde de emotii), se transforma in final intr-o minunata idila intre cei doi. Nu este totusi atat de simplu precum pare, deoarece Yue descopera ca mama ei planuieste sa se casatoreasca cu tatal lui Ah Meng, si sa devina frati vitregi. 
Yue si Yan Yi
    Parerea mea: 
   Unul dintre lucrurile care mi-au placut enorm (pe langa personajele alese) a fost faptul ca nu exista conotatii sexuale, precum intr-un serial american. De asemenea, actiunea nu este nici inspirata dintr-o telenovela, nici exagerata. Asta din punctul meu de vedere este un mare plus, pentru ca sunt satula de ele. 
   Comedia este buna, relaxanta, putin copilaroasa uneori. Daca veti fi atenti si incarcati cu rabdare o sa indragiti povestea destul de repede. Este perfect pentru o zi obositoare.  
   Seria cuprinde 20 de episoade in care veti rade si veti plange. Eu v-am avertizat :P ;)  Am atasat mai jos videoclipul uneia dintre melodiile principale din film, cantata chiar de protagonista, insotita de traducerea versurilor in engleza. Enjoy! 
    Puteti viziona aici: 

      Care mai este viata voastra de elevi/ studenti? 
                     XOXO

1 fantasies:

Muneca Chucky spunea...

cred ca mi-ai povestit o gramada despre el si tot nu am apucat sa ma uit,dar iti promit ca o sa ma uit:)
Iar viata mea de student este bunicica,cam greu dar rezist:))
La tine cum e???
mie dor de tine>:D<