Ce ati dori sa imi transmiteti?

joi, 24 noiembrie 2011

Placerea mea - filmul - Pretty little liars


    Synopsis:
   Un serial special pentru fete, cu peripetii si distractii pe cinste. Este imposibil sa nu le invidiati pentru asta. Pe deasupra, duc o viata frumoasa, cu ceea ce-si doresc - o familie bogata, prietene de incredere si popularitate cat cuprinde. 


   Din pacate, totul se schimba odata cu disparitia lui Alison, lidera grupului, care le distruge basmul fericit in care traiau. Acum incep sa nu isi mai vorbeasca si sa isi construiesc o noua personalitate. Nu pentru mult timp insa, deoarece cineva care se semneaza A. nu le da pace si se joaca cu linistea si secretele lor, speriindu-le ingrozitor. Acesta este un motiv intemeiat sa le uneasca din nou pentru a descoperi identitatea lui A. Vor reusi ele sa scape basma curata si sa-si pastreze secretele in acelasi timp? Daca veti urmari serialul veti afla cu siguranta.

    Parerea mea:
  
Nu e prima data cand vorbesc despre "Pretty little liars" (Micutele mincinoase in traducere), dar se afla in prezent printre serialele mele preferate, asa ca mi-am zis "de ce nu?". Actritele sunt frumoase si talentate si fiecare episod te lasa cu sufletul la gura. Ador de asemenea imbracamintea pe care o poarta, in special pe cea a Ariei care iese mereu in evidenta, cu toate ca mi-ar fi imposibil sa fac astfel. Cu siguranta as fi catalogata ca fiind una dintre tipele 'neagreate' ale societatii, un cuvant destul de dulce pentru asta - pana la urma noi nu ne putem compara cu SUA in niciun aspect. In fine.
   Actiunea imi aminteste de copilaria mea putin, mai ales ca a fost o perioada destul de agitata si plina de peripetii (nimic in sensul negativ). :)) Poate daca voi avea timp o sa dedic o viitoare postare distractiilor de atunci. Sunt chiar curioasa sa vad daca este ceva general sau numai eu (impreuna cu prietenele mele) am patit-o.
   In concluzie, va recomand filmul, precum si seria pe care se bazeaza el.   
    Nota mea: 4.5/5
  Astept pareri din partea voastra. Pupici.