Ce ati dori sa imi transmiteti?

marți, 8 noiembrie 2011

Recenzie "Moarta pentru toti" (4) - Charlaine Harris

    Synopsis:
   Draga noastra Sookie este din nou singura, deoarece nu l-a iertat inca pe Bill, dar si pentru ca vampirul isi continua misiunea pentru regina si este mai mult plecat. Aceasta afla ca are o zana pe nume Claudine care o pazeste si incepe sa se intrebe ce alte creaturi mai exista inca ascunse de oamenii obisnuiti.   
   Din pacate pentru ea, niste vrajitoare rele planuiesc sa cucereasca Fangtasia, barul al carui proprietar este Eric, si se produce un alt conflict in care ajunge implicata fara voia ei. Ceea ce complica situatia este vraja pusa asupra lui Eric prin care el nu-si aminteste nimic din vechea lui viata si este asemenea unui copil - nestiutor si curios.
   Convinsa sa il ajute in schimbul unei sume marisoare de bani, telepata se ataseaza de noul Eric care nu mai are aroganta si superioritatea cunoscuta si vor trai pentru cateva zile o frumoasa relatie de dragoste. In acest timp Sookie o va ucide din legitima aparare pe Debbie Pelt, iubita varcolacului Alcide, si o va ajuta Eric sa scape de cadavru.
   Odata insa cu pedepsirea vrajitoarelor si revenirea la normal a vampirului blond, se sfarseste legatura dintre ei. Eu sper ca Charlaine Harris va gasi o modalitate sa ii aduca impreuna. Daca vreti sa aflati mai multe nu ezitati sa cititi. :D     



    Parerea mea:
   Aceasta parte mi-a placut mai mult decat celelalte si asta spune multe. Am inceput sa-l simpatizez pe Eric, desi nu a fost el insusi pe durata intregii carti, prin atitudinea pe care a avut-o in fata problemelor lui Sookie. Cred ca se potriveste mai mult cu Eric decat cu Bill, dar nu depinde de mine :P.
   Ma bucur sa descopar ca originalitatea scriitoarei nu are limite si ca ne putem astepta la mult mai multe de la ea pe viitor.
   Ador umorul personajelor, au fost momente in care am ras cateva minute bune, incat sora mea se uita nedumerita la mine, ajungand intr-un final la concluzia ca nu sunt normala. (Inca incerc sa o conving ca literatura, cititul in sine, este Magic.)
   Stilul de scriere este captivant si te face sa iti doresti mai mult si mai mult.
   Coperta este "ciudata" ca de fiecare data, dar nu asta conteaza, ci povestea in sine care este fantastica. V-o recomand din suflet! Eu in prezent citesc volumul 7 si nu si-a pierdut efectul, deci merita. 

   Citat: "- Multumesc, i-am spus cu fata ingropata in pieptul sau tacut.
   M-a apucat cu un deget de barbie, ca sa-i ridice ochii catre ai lui.
  - Nu, spuse linistit. M-ai luat de pe sosea si ma tii in siguranta. Esti gata sa lupti pentru mine. pot sa spun asta despre tine. Nu pot sa cred ce noroc am. Cand vrajitoarea va fi invinsa, o sa te iau langa mine. O sa impart cu tine tot ce am. Fiecare vampir care-mi datoreaza ascultare te va onora. "

   Nota: 5/5

   O puteti gasi:AICI (Libris)