Ce ati dori sa imi transmiteti?

duminică, 4 decembrie 2011

Achizitie (7)

   Buna tuturor! Am revenit cu o noua postare despre cartile ce imi imbogatesc acum biblioteca, mai ales ca a trecut mai bine de o luna de la ultima. Desi nu am timp la fel de mult de citit majoritatea timpului care imi ramane il impart intre prietenul meu si carti (bineinteles ca nu toata lumea este multumita). 

   Asadar, am castigat "Cele noua vieti ale lui Chloe King" de Liz Braswell (o sa scriu cat de curand si o recenzie) si "Cartea lucrurilor pierdute" de John Connolly la niste concursuri pe blogul Carte pentru mine. Multumesc mult fetelor!

 De asemenea nu m-am putut abtine si am continuat seria "Vampirii Sudului". Nu-mi pare rau, deoarece merita toti banii! Abia astept volumul 11 :D
 Voi ce ati mai primit/cumparat?
XOXO

2 fantasies:

MikuMyuuki spunea...

Mie mi-a placut mult Cele 9 vieti ale lui Chloe K. Am citit-o si repede, dar chiar mi-a placut. Totusi, mi s-a parut mica. Adica se vede ca face parte dintr-o serie. Evident, e mai profitabil ca povestea sa fie impartita, dar pentru cititori...
`miku

mirugirl spunea...

deci tu ai castigat Cartea lucrurilor pierdute! Felicitari! am gasit-o de curand la anticariat insa nu am inceput-o inca. Sper sa fie ca "Poveste fara sfarsit". Parca duc lipsa de fantezie pura...