Ce ati dori sa imi transmiteti?

duminică, 25 decembrie 2011

I'm back! Craciun fericit!

   Buna dragilor! Nici nu va pot descrie ce fericita sunt ca m-am intors acasa de la spital. Credeam ca am vazut destule pana acum cateva zile, dar se pare ca m-am inselat. Am avut parte de dureri groaznice, iar majoritatea asistentelor si infirmierelor au fost de o rautate extraordinara. Nu-mi vine sa cred nici acum cata indiferenta poate incapea intr-o singura persoana - daca nu le "rasplateai" desigur cu niste banuti (mama saraca era speriata ca o sa ma lase sa mor de durere noaptea cand nu era langa mine), care insa nu erau niciodata de ajuns. Am fost dezgustata de comportamentul lor! 
   Nu doresc nimanui sa fi fost in locul meu - au fost cele mai grele zile din viara mea. Totusi, in tot raul este si un bine (desi minuscul) - am cunoscut doua femei deosebite si am avut norocul sa stea cu mine in salon (pe rand, camera avand doar doua paturi). Una dintre ele, o profesoara iesita la pensie de franceza, semana perfect cu celebra Lady Gaga, ca sa nu mai spun ca era la fel de extravaganta - parul de o culoare mov aprins si o afinitate pentru roz bombon. 
   Am invatat multe lucruri, dar cel mai important este sanatatea, mai presus de orice. Asta imi si doresc de la Dumnezeu si de la Mosu', sa aiba grija de mine si sa nu mai am nevoie de doctori (ironia sortii este ca voi fi unul, dar stiu deja cum nu vreau sa ajung). Va spun din toata inima bucurati-va de ce aveti, de fiecare lucru simplu pe care il faceti (gen sa va puteti da singuri jos din pat si sa va deplasati pana la toaleta :( , ca sa nu mai vorbesc de dormit). 
   Voi cum v-ati petrecut ultima saptamana de scoala? Sper ca nu la fel de "frumos" ca mine. 
   Va doresc de aceste sarbatori sanatate multa, pace in suflet, bucurie si ca tot ce visati sa se implineasca. Craciun fericit!!! 


P.S. Imi pare rau pentru eventualele neplaceri cu privire la concurs. Ma bucur totusi ca am reusit sa-l finalizez. Va pup.      

3 fantasies:

MikuMyuuki spunea...

Bun venit inapoi! Ma bucur ca esti bine si ca totul a revenit la normal. Am fost si eu demult internata pentru o saptamana in spital, si, la fel, doctorele si asistentele erau nebune. Aveam 10 ani si nu mai statusem singura niciodata undeva, mai ales in spital. Si am plans toata ziua si toata noaptea, ca doctora nu a lasat-o pe mami sa stea cu mine in salon.

Sarbatori fericite!
`miku

DORICE spunea...

Mda... In Romania cel mai bine e sa nu fi bolnav!
Dar de ce te-ai operat?
Oricum, refacere grabnica si sarbatori fericite cu cel dragi.

giorgiana spunea...

Scumpa, ma bucur ca te-ai intors acasa...experienta ta suna foarte cunoscuta, cu toate ca asistentele de care am avut eu parte au fost dragute( dupa operatia de cezariana, si eu am avut o saptamana groaznica, ma durea si cand tineam pe fiica mea in brate) dar toate trecc, curand o sa uiti aceasta experienta...Crcaciun Fericit si un an nou plin de bucurii