Ce ati dori sa imi transmiteti?

marți, 20 decembrie 2011

Mos Craciun vine la ...

   In sfarsit a venit momentul sa aflam impreuna castigatorul cadoului de Craciun din partea sponsorului meu, carti online, Libraria online Libris (Multumesc mult!!!). Va multumesc pentru participare tuturor! 
   Mai jos am facut o lista cu toti participantii, in ordinea in care s-au inscris. Cei care au trei intrari in loc de una sunt cei care s-au inscris si la concursul trecut si m-au impresionat prin minunatele lor compuneri.
   Din pacate, eu ma aflu la spital acum si nu am acces la internet (reusesc sa intru din cand in cand doar pe mail de pe telefon), dar cel care ma ajuta sa postez este prietenul meu, Raul. Iti multumesc mult, dragule. De asemenea, el este cel care va folosi Random-ul si va anunta cine va primi cartea aleasa. Sunt si eu la fel de curioasa ca voi!   

1. Elena Costea
2. Elena Costea
3. Elena Costea
4. Humeniuc Denisa
5. Trifanescu Andrei
6. Giorgiana Turcu
7. Giorgiana Turcu
8. Giorgiana Turcu
9. Lupu Anca Maria
10. Diaconu Andra
11. Diaconu Andra
12. Diaconu Andra 
13. Ciocarlan Andreea
14. Antone Ioana Alexandra
15. Amy
16. Miruna Grama
17. Miruna Grama
18. Miruna Grama
19. Solnitaru Denisa Alexandra

   Si castigatorul este... Miruna Grama!!! Felicitari! Trimite-mi pe adresa dreams_link_didy@yahoo.com adresa completa, numele complet, un numar de telefon, precum si linkul cartii dorite (in caz ca te-ai razgandit). Multumesc inca o data sponsorului meu drag, Libraria online Libris si nu in ultimul rand voua. 
   SARBATORI FERICITE tuturor si sa primiti tot ceea ce va doriti de la Dumnezeu si de la Mos Craciun! Sa fiti iubiti! Sanatate multa! 
XOXO   

3 fantasies:

DORICE spunea...

Pai, da, dar eu nu stiam ca pot sa postez de mai multe ori!! :(((

DORICE spunea...

Pardon, ma scuzati! Mi-am amintit ca cei care au mai participat primeau doua sanse in plus! Ma iertati!

D. spunea...

Sarbatori fericite :X