Ce ati dori sa imi transmiteti?

miercuri, 7 decembrie 2011

Placerea mea - filmul - Vampire Diaries

   Nu cred ca exista persoana care sa fi vazut cateva episoade din Vampire Diaries si sa renunte brusc la acest serial (mai ales pe motiv ca nu-i place). Nu numai ca este mai bun decat seria in sine, dar schimbarile facute (la alegerea regizorului) il fac mult mai interesant si mentine actiunea in balanta intre realitatea posibila si fictiune. Adio aripi, dracusori, posedari si alte chestii de genu' care i-au perindat prin minte scriitoarei. Nu mai suntem de mult copii!
   Personajele sunt bine individualizate si bine alese. Putem face usor diferenta intre Stefan si Damon, precum si intre Katherine si Elena, avand atat calitati cat si defecte (Stefan nu este idealul intruchipat, iar Damon nu este atat de diabolic precum pare hihi etc.).
   Stiu ca exagerez cu compararea celor doua, dar asa se pot vedea intr-adevar partile bune si cele rele. Din punctul meu de vedere, alegerea Ninei Dobrev in rolul celor doua personaje feminine este foarte potrivita (o actrita blonda mereu imi da impresia de ... intelegeti voi  - Sa se stie ca nu am nimic cu blondele! :P:))).  Singura blonda din serial, Caroline, ne-a demonstrat insa ca poate mai mult decat ceea ce lasa sa se vada in primele episoade. Bravo ei!
   Altceva... Taylor este un varcolac simpatic, nu chiar monstrul descris de L.J. Smith. Povestea familiei lui este credibila de data asta. Ma puteti corecta daca gresesc.
   Daca primele 4 volume mi s-au parut bunicele, serialul este genial. Felul in care au evoluat lucrurile este de-a dreptul fantastic si incredibil, nu foarte tras de par (gen readucerea Elenei la viata in ultimul moment cu ajutorul vrajii care il sacrifica pe John sau vindecarea lui Damon cu sangele lui Claus). Toate acestea insa dau continuitate povestii care oricum a traversat de mult tiparele realitatii, asa ca nu mai incerc sa gasesc singura solutii.
   Inca o dilema...Nu vi s-a intamplat sa va schimbati preferintele de la un episod la altul? Mie da. Acum imi doream ca Stefan si Elena sa ramana impreuna, apoi asteptam ca Damon sa apara cumva in peisaj. A fost un concurs cu aceasta tema acum ceva timp, dar tot nu pot alege 100% pe cineva. Voi ce parere aveti? Va place VD? 

2 fantasies:

mirugirl spunea...

eu sunt una dintre acele persoane...dar am asteptat cuminte pana la episodul 3, dupa care am abandonat...si asta recent...nici buffy nu am putut urmari..am o problema cu genul asta de eroine...dar recunosc cu mana pe inima ca Damon merita toata atentia :)

DORICE spunea...

Da, imi place VD! Am ajuns la zi cu seria. Cel mai tare ma bucur ca nu au facut-o pe Elena vampir. Cel putin, nu inca :).
Si acum in seria 3 am impresia ca pana si Elena va schimba tabrele ca sa zic asa.
Cat despre actrita, da e foarte potrivita!