Ce ati dori sa imi transmiteti?

joi, 23 februarie 2012

Leapse la pachet...


1.
5 lucruri/persoane care te scot din sarite:
- mincinosii
- durerea de cap
- facultatea
- frigul
- fumatorii
5 lucruri/persoane care te calmeaza cand esti nervos/suparat:
- literatura
- muzica
- iubitul meu
- parintii 
- scrisul
5 motive pentru care iti place iarna:
Greu de ales, mai ales ca nu iubesc deloc iarna...Sa zicem:
- sarbatorile
- vacanta (asa scurta cum e)
- sa fac poze
- patinuarul
- un motiv bun sa petreci timpul langa un semineu calduros
5 motive pentru care vrei, totusi, sa vina vara:
- VACANTA cu tot ce contine ea
- caldura soarelui (nu mai vreau frig!) si haine mai putine
- plimbari
- gratare si iarba verde
- plaja :D
5 lucruri pe care le-ai invatat de la prietenii tai:
- ca nimic nu este imposibil
- sa am mai multa rabdare
- sa zambesc mai mult
- sa nu ma dau batuta
- ca nu este frumos sa razi de altii..desi unori nu ma pot abtine. Prietena mea Oana stie :D
Si leapsa merge la:


2.


Jocul amintirilor - Leapșă
5 cuvinte care iti sunt dragi:
Iubire 
 Oricat de mult ne-am feri de ea, nu putem trai fara. E demonstrat :)). Ce e mai frumos decat sa ai pe cineva alaturi cu care sa imparti bunele si relele vietii? O cina romantica in doi. Yummy...  
Scriitoare 
 Ce mi-am dorit eu in liceu sa devin, iar apoi m-am inscris la facultatea de medicina... O sa vad pe viitor daca a fost o alegere inspirata. Sper ca voi reusi cu amandoua, deoarece mi-e greu sa aleg.   
Vacanta
Nu exista nimic pe lumea care care sa-mi doresc mai mult.
Copilarie
Cea mai fericita perioada a vietii mele, de care imi aduc mereu aminte cu drag. Ce n-as da sa ma intorc in timp... 
Speranta
Sper sa o port mereu in suflet si sa imi urmeze pasii de aproape. Am nevoie de speranta :).
Dau mai departe:
- Larisei
- Elenei

1 fantasies:

Muneca Chucky spunea...

Multumesc mult pentru lepse.
Da din fericire nu am nici o restanta dar stai examene mai sunt si in a doua sesiune deci nu se stie niciodata ce voi face la toamna...oricum sper sa avem semestru asta orarul mai altfel pt a ne putea vedea...sper ca esti bine,sanatoasa si cu mult chef de viata ca asta e viata de student:*