Ce ati dori sa imi transmiteti?

duminică, 29 aprilie 2012

Concurs de caini in Brasov

   Sunt tare incantata sa impartasesc cu voi aceasta bucurie din ultimele doua zile. A fost o surpriza enorma sa aflu ca foarte aproape de locul unde stau se va desfasura un concurs de caini veniti din mai multe parti ale Europei. Am profitat de ocazie si am facut o gramada de poze, iar multe dintre ele o sa vi le arat si voua. 
   Ador patrupezii si in tot timpul acesta ma gandeam cum sa-mi conving parintii sa-mi cumpere si mie unul (eu imi doresc unul destul de maricel, pe care cu siguranta nu am cum sa-l tin in apartament). Din pacate nu am reusit. Cred ca ati auzit deja replica: "Iti iei cand o sa fi la casa ta"...Da, bine. :))
   Imi cer scuze daca unele poze nu sunt foarte bune. Catelusii erau foarte vioi si mereu in miscare. Mie mi-au placut enorm!     



Cei mai frumosi golden retriveri ai expozitiei.




 - Saint Bernard -
   

 Siberian Husky si ciobanescul romanesc carpatin

 


Biggle (pe care il cunoasteti daca ati urmarit filmul "Cats and Dogs")






 In partea dreapta - dog german albastru

Un chihuahua dragut cu par scurt si akita inu, o specie japoneza asemanatoare cu husky (Va recomand filmul "Hachiko: A Dog's Story" daca nu l-ati vazut deja).
Husky si terra nova 
 
 Eu cu un superb golden retriver 
 Akita inu din nou. 












Dati CLICK pe poze pentru a le vedea la marimea originala.
Enjoy!

4 fantasies:

MikuMyuuki spunea...

Waaaa, ce de pozeee:X
Ce zi frumoasa:) Si ce catei adorabili. Akita inu imi inspira un lup de munte ataaat de pufos:X
Vreau si euuuu

`miku

Diana Gavrila spunea...

@Myuuki: A fost superb! Nici nu mai stiam incotro sa privesc. Erau ATAT de multi caini frumosi si pufosi.

Dintre toti akita inu e preferatul meu. E foarte mandru si umbla mereu tantos. Am fost incantata sa ii vad! :X

BuburuzaBia spunea...

Superbe poze! Si eu ador catelusii, i-am adorat de mica, mi-am dorit mereu unul, dar singurele animalute de care am avut parte in casa au fost pasarelele (cintezele si perusii).Decat nimic e bine si asa. Dupa ce ma mut la casa mea imi iau si eu caini :)) Cat despre filmul Hachiko, a fost foarte emotionant. :)

Diana Gavrila spunea...

@BuburuzaBia: Am si eu doi perusi, unul galben si unul albastru. Acum am avut putine probleme cu ei. Cel albastru, fiind mai mare si mai rau, l-a ciupit de aripioara pe celalalt si i-a dat sangele. Asa de tare m-am speriat... Din pacate e foarte speriat si nici nu ma lasa sa pun mana pe el. Mi-e asa mila de el...