Ce ati dori sa imi transmiteti?

sâmbătă, 14 aprilie 2012

Leapsaa!


Buna dragilor. Iata ca sunt din nou aici cu voi. Am primit o leapsa draguta de la Myuuki si numai acum am apucat sa o completez. Iertare! 

1. Dacă vi s-ar propune să vă scrieţi biografia, cărui scriitor i-aţi încredinţa sarcina aceasta?
Nu am nici cea mai mica idee, dar probabil ca as face eu primele insemnari in aceasta privinta. Pana la urma eu stiu cel mai bine, nu?

2. Care sunt motivele pentru care i-aţi încredinţa lui/ei sarcina aceasta?
            Daca sunt intr-adevar multumita de acel scriitor atunci cu siguranta m-as lasa pe mainile sale.  

3. Este sfârşitul lumii. Ce carte aţi pune în capsula cosmică pentru a păstra o "urmă" a umanităţii?
            Mi-ar fi foarte greu sa aleg una singura, dar nu m-ar deranja sa mai citesc de cateva ori "Mandrie si prejudecata" de Jane Austen. Este o adevarata lectie de viata.

4. Cum arată pt. dvs. pauza ideală pentru a citi o carte?
Mi-ar placea foarte mult sa fie vacanta, la soare, iar eu sa ma aflu sub umbrela citind o carte interesanta.

5. Dacă aţi avea puterea de a şterge un personaj de roman, care ar fi acesta?
            Nu m-am gandit niciodata la asta, dar cred ca as alege un personaj negativ. 

6. Care sunt motivele pentru care aţi scoate acest personaj?
Mi-as ajuta personajul favorit sa scape de probleme. :D

            7. Câţi km aţi parcurge pentru a găsi o carte?
Daca mi-as permite as merge si pana la capatul celalalt al lumii. Un motiv in plus pentru o excursie. :-P

8. Dacă ar fi posibil să vă întoarceţi în trecut, ce scriitor aţi vrea să întâlniţi?
Jane Austen este scriitoarea mea de suflet.  

9. Care ar fi primele cuvinte pe care i le-aţi adresa? (În afară de Bună ziua!)
            As face cunostiinta cu ea si i-as pune intrebari cu privire la creatiile sale. Cred ca nu as termina niciodata. :))  

            10. Descrieţi biblioteca visurilor voastre.
Daca ati vazut biblioteca lui Belle primita in dar de la Bestie, atunci cred ca ati facut cunostiinta cu visul meu.

Leapsa aceasta merge la toti cei care nu au primit-o, desi ma indoiesc ca mai sunt multi.
Pupici si sarbatori fericite!