Ce ati dori sa imi transmiteti?

duminică, 24 iunie 2012

Quote Of The Day - 1

  De când mă știu am fost fascinată de adevărurile din spatele unor citate celebre sau ale unor fragmente din cărțile unor scriitori de valoare. M-am gândit astfel să fac o rubrică zilnică cu învățături care sper să vă placă și poate chiar să învățăm câte ceva din ele. Paulo Coelho este un gânditor desăvârșit, fapt pentru care el este primul pe lista mea cu un citat despre viață.
Viața este uneori foarte zgârcită: trec zile, săptămâni, luni și ani fără să simți nimic nou. Totuși, odată ce se deschide o ușă, o adevărată avalanșă pătrunde prin spațiul deschis. Acum nu ai nimic, iar în clipa următoare ai mai mult decât poți accepta.” 
(Paulo Coelho)


Enjoy your day!

1 fantasies:

Elena spunea...

Intradevar atunci cand ti se deschide o usa (chiar si o portita), viata ta se poate schimba in bine. Aducandu-ti fericire si mult bine. Acum eu cred ca portita poti fi si tu insuti, nu neaparat ceva exterior sa apara. Oamenii de cele mai multe ori se salveaza singuri si devin astfel si mai fericiti.Ma gandesc ca uneori nu apare o portita de iesire (de scapare), si daca nu se deschide una atunci iti poti crea tu una pe care sa o deschizi oricand vrei si prin care sa evadezi. Cred ca exista multe tipuri de usi. Usi ale cunoasterii (care se deschid atunci cand vrei sa inveti tot mai multe), usi ale inimii (care se dechid cand vrei sa intelegi tot mai multi oameni), si posibil inca o multitudine de altele la indemana. Fireste cel mai frumos este atunci cand destinul insusi deschide o usa catre un nou orizont, dar daca simti ca viata devine rutina poti incerca cu portitele interioare de care iti povesteam. Ar putea fi si acesta un punct de vedere. Mai creativ, dar e si el acolo prezent la datorie.