Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 6 iulie 2012

Leapșă nouă pentru voi!

  Mulțumesc frumos Myuuki pentru leapșă! Ești o scumpă!

1. Principala mea trăsătură: 
Perseverență.
2. Calitatea pe care doresc să o întâlnesc la un bărbat: 
Înțelegere.
3. Calitatea pe care doresc să o întâlnesc la o femeie: 
Răbdare.
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei: 
Faptul că sunt mereu alături de mine când am nevoie de ei. 
5. Principalul meu defect: 
Nerăbdarea.
6. Îndeletnicirea mea preferată: 
Râsul din orice motiv.
7. Fericirea pe care o visez: 
Să pot face un anumit lucru exact atunci când mi-l doresc.
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: 
Să moară cineva din persoanele foarte importante pentru mine. 
9. Locul unde aş vrea să trăiesc: 
Într-o casă mare cu o bibliotecă pe măsură, situată într-un ținut liniștit.
10. Culoarea mea preferată: 
Depinde de anotimp. Acum prefer albul.
11. Floarea care-mi place: 
Laleaua.
12. Pasărea mea preferată: 
Corbul.
13. Prozatorii mei preferaţi: 
S.J. Watson, Francine Rivers, Cassandra Clare, Nicholas Sparks ș.a.
14. Poeţii mei preferaţi: 
Nu citesc poezii de obicei, dar dintre cele studiate la școală cel mai mult mi-au plăcut poeziile lui Arghezi. 
15. Eroii mei preferaţi din literatură: 
Harry Potter și Dimitri Belikov din AV.
16. Eroinele mele preferate din literatură: 
Rose Hathaway din Academia Vampirilor și Angel din Răscumpărată prin iubire.
17. Compozitorii mei preferaţi: 
Beethoven, cu toate că îl ascult destul de rar.
18. Pictorii mei preferaţi: 
Nu sunt o fană a pictorilor, prefer să îmi exersez eu talentul pe o bucată de hârtie sau pe sticlă..
19. Eroii mei preferaţi din realitate: 
Prințesa Diana cred. Nu prea contează pentru mine.
20. Ce urăsc cel mai mult: 
Să țipe cineva la mine.
21. Calitatea pe care aş vrea să o am din naştere: 
Încrederea în mine.
22. Cum aş vrea să mor: 
Fără durere.
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă:
Cele din neatenție.
24. Deviza mea: 
Nu lăsa pe mâine ce poți face astăzi.
Această leapșă revine celor care nu au completat-o și doresc un scurt și plăcut moment de joacă. XOXO