Ce ati dori sa imi transmiteti?

sâmbătă, 21 iulie 2012

Leapșă - Ziua 3

3. Părerea ta despre droguri și alcool


   Nu cred că există mulți care să aibă o părere bună despre droguri sau alcool, dar eu sunt întru totul impotriva lor. Detest să văd oameni cuprinși de astfel de vicii, să se distrugă singuri, de parcă nu ar exista în jurul lor destule lucruri care fac deja de foarte mult timp cu deosebită măiestrie. Cum să îți placă să îți pierzi mințile, să uiți de tine, de principiile tale? Eu nu pricep, sincer.
   Din punctul meu de vedere se pot găsi și alte modalități prin care să facem față greutăților vieții, pentru că asta înseamnă să fii om mai presus decât orice. Să mâncam ciocolată pentru că ajută, să știți, să ieșim cu prietenii în oraș, să dansăm până la epuizare pentru a elimina gândurile negative și supărarea, să vizionăm desenele animale pe care le iubeam enorm în copilărie. Nimic nu este interzis atâta timp cât nu ne rănim. Asta fac drogurile și alcoolul într-un final.  
   Am făcut acum 2 ani un proiect despre băutura la volan și am văzut cât de informați suntem cu toții, dar că nu suntem mereu la fel de conștienți și stăpâni pe ceea ce facem. Hai să nu lăsăm impulsurile prostești și lucurile care ne supără și ne rănesc să ia control asupra vieții noastre. Ce credeți? 
P.S: Foarte tare sfatul!