Ce ati dori sa imi transmiteti?

joi, 26 iulie 2012

Leapșă - Ziua 8

8. Un moment în care te-ai simțit mulțumit de viața ta.
   Examenul de bac a fost pentru mine cel mai satisfăcător, am simțit într-adevăr că sunt răsplătită pentru munca depusă. De asemenea, am intrat din prima la Medicină la fără taxă, iar asta m-a bucurat enorm de mult, ținând cont de banii pe care ar fi trebuit să îi dau și pe care i-am putut folosi în alte scopuri. Dacă stau acum să mă gândesc a fost o nimica toată spre deosebire de examenele din sesiunea de la facultate care îți depășesc orice așteptare, iar profesorii nu au nicio părere de rău dacă vă pică pe toți. Doar iau bani bunicei pe spatele vostru în toamnă, nu?
   Oricum, îmi amintesc cât de stresată am fost înainte de terminarea liceului și cât de tristă m-am simțit. Pentru mine a fost o perioadă minunată care nu aș fi vrut să se mai termine. Poate că acesta a fost motivul pentru care m-am acomodat mai greu și am fost mereu în dubii dacă alegerea mea a fost cea cea corectă. Totuși acum știu că a meritat! Orice aș fi ales eu nu ar fi fost liceul pe care l-am îndrăgit, iar asta spune multe.

Care a fost pentru voi acel moment?