Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 12 octombrie 2012

Leapșă muzicală

   Mulțumesc frumos LoStInDr3aMs pentru leapșă, a fost destul de dificilă din punctul meu de vedere. Am completat-o cu întârziere, dar mai bine mai tâziu decât niciodată, nu? Haideți să vedem ce a ieșit:


1.Care este melodia ta preferată?
   Taylor Swift - „You belong with me”. Îmi place la orice oră din zi sau din noapte. 
2.Cu ce melodie te-ai trezit azi sau care a fost prima care ai auzit-o?
   Proconsul - „Mi-ai luat inima”. Am auzit-o la radio de dimineață, când veneam de la cumpărături. Superbă piesă!
3.Ce piesă asculți când ești trist/tristă?
   De când am descoperit-o pe Katie Melua nu mă mai pot opri din ascultat. Tocmai de aceea aleg „I cried for you”. 
4.Care este cântecul care te caracterizează cel mai bine?
5.Care este melodia care o detești?
   Mi se pare cea mai enervantă melodie, nu pot spune exact care este motivul, dar nu o suport.
6.Ce melodie se asociază cu primul tau sărut?
7.Cu ce piesă ai asocia dragostea, în viziunea ta?
 Îi ador pe cei de la Westlife. Melodiile lor sunt foarte romantice, exact pe placul meu. 
8.Arată-mi melodia cu care s-ar asocia viața ta peste zece ani.
   În jurul lumii...
9.Știi vreo melodie în care să cânte despre numele tău sau ceva de genul acesta?
   Da :)). Nu știu dacă mai este vreuna, dar prima melodie care mi-a venit în minte a fost „Dirty Diana” a lui Michael Jackson. 
10.Care este melodia ta preferată de care nu te saturi niciodată?
11.Cu ce melodie ai asocia unul din visele tale?
   Nu am găsit o melodie care să se potrivească. Sper doar să fiu mulţumită. :)
12.Care este melodia care îți ridică mereu moralul?
13.Ce melodie o socoți ca fiind cea mai erotică din toate care le-ai ascultat până acum?
   Îmi place destul de mult The Soho Dolls - „Stripper”. De când am auzit-o în Gossip Girl a intrat în playlist-ul meu. 
14.Cu ce melodie ai asocia idealul tău masculin/feminin?
   Versurile spun totul.
15.Prin ce melodie m-ai caracteriza pe mine?
   Asta e cea mai grea, dar o sa aleg Viva forever de Spice Girls.
16.Dă această leapșă la cel putin zece persoane și anuntă-le punând un comentariu pe blogul lor :*
 Dau leapşa tuturor celor care o doresc. 


XOXO
-D.