Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 5 octombrie 2012

O plimbare de neuitat...

   Nu este vorba de film sau carte, ci de o scurtă plimbare prin Parcul Naţional Piatra Craiului împreună cu familia mea şi iubitul meu, desigur. A fost o zi solicitantă, am mers destul de mult, dar a fost plăcut şi revigorant, o pauză pe care am aşteptat-o nerăbdătoare. Dacă doriţi aer curat, linişte şi frumuseţe aici este locul potrivit. 
Eu, prietenul meu şi un pui de pasăre găsit.
Drumul printre prăpăstii.

Eu, tata şi mama.


Puişorul când dormea. Mi-a părut rău să îl las singurel, dar nu am avut încotro.
 Ce puteţi găsi prin pădure...
 Eu şi tata.

Prietenul meu, eu şi soră-mea.

Enjoy the nature!

2 fantasies:

Muneca Chucky spunea...

ma bucur ca ai petrecut macar o zi departe de tot stresul:*

doru spunea...

foarte frumos :)