Ce ati dori sa imi transmiteti?

luni, 11 februarie 2013

Dumnezeu nu doarme...

   Stiți că vă spuneam la un moment dat de niște nedreptăți pe care le simțeam din partea profesorului de anatomie de la facultate și se pare că este cât de poate de adevărat, iar printre noi mai există și oameni care își fac treaba cum trebuie. Uitați aici unul din nenumaratele articole care au apărut pe această temă.

   Am aflat despre asta sâmbătă seara și nu mi-a venit să cred în ce încurcătură s-a pus domnul profesor și cei care l-au plătit pentru trecerea examenelor. Dacă pentru mine erau doar zvonuri nedovedite, adevărul a ieșit la iveală. În plus, vizita de azi a procuroarei care l-a arestat a fost o surpriză pentru noi toți, mai ales că a făcut publică o listă cu persoanele despre care știu sigur că au încălcat legea și care vor fi pedepsite aspru dacă nu dau declarație împotriva profesorului. Parcă le era tuturor dor de vremea când erau minori și nu trebuia să răspundă penal... 

   Oricum, eu sunt mulțumită de faptul că semestrul acesta am reușit să iau examenul prin forțele proprii (la celelalte am restanță :( ) și că s-a terminat cu toată povestea asta. Este ca și cum s-ar fi deschis cutia Pandorei, iar lucrurile au luat-o pur și simplu razna. Sper să fie spre mai bine și că oricine va veni în locul lui va fi corect. Mie personal îmi pare rău că a ieșit așa și că l-au șifonat atât de tare, dar situația era insuportabilă. De la mine din an am „reușit” să rămân ultima la examinare din pricina emoțiilor examenului oral și îmi amintesc foarte bine discuția pe care am purtat-o cu dânsul. Am fost atât de fericită când mi-a trecut nota în carnet, deoarece am învățat pentru examenul ăsta până la pregul de a înnebuni, încât m-a apucat plânsul când am ieșit. Încă trag ponoasele după acele nopți nedormite.

   Nu vă doresc să treceți prin asemenea grozăvii pentru că am impresia că totul este ca un vis urât. Ca să nu mai pun la socoteală imaginea răvășită a facultății și a restul profesorilor care nu au nicio vină... Ce poate fi mai rău decât reclama negativă asupra unei facultăți care abia se menține pe linia de plutire din cauza faptului că este cea mai „tânără”? Dar pot să vă spun cu mâna pe inimă că toți cei care lucrează aici fac atâtea sacrificii pentru ca noi studenții să putem învăța în cele mai bune condiții.

O melodie pentru final care să liniștească spiritele. O ador pe IU. 
Enjoy.