Ce ati dori sa imi transmiteti?

miercuri, 17 aprilie 2013

Plăcerea mea - filmul - Rookie Blue

  Cu ceva timp în urmă am descoperit serialul Rookie Blue, cunoscut la noi sub numele de Ofițeri începători (îl difuzau la un moment dat pe Diva), și m-am îndrăgostit de el de la primul episod. O fi de vină pasiunea mea pentru polițiști și justiție, dar cred că sunt și personajele de care nu mă pot dezlipi. Din câte mi-am dat seama singurică producția este de origine canadiană, din moment ce nu este foarte cunoscut (cu toate că este bunicel). Am terminat primele 3 sezoane relativ repede, mai ales că fiecare are doar 13 (în timp ce altele au în jur de 22) și abia aștept sezonul 4. Deci înseamnă că e ceva de capul lui dacă a rezistat până acum, nu?

  O să vă fac o mică prezentare, așa pe scurt cât să vă facă puțin curioși. Las la o parte intrigile și poveștile de dragoste dintre ei pentru a putea fi suprinși placut. Enjoy.

  Plot:
  Serialul are în prim-plan un grup de 5 tineri, proaspăt absolvenți ai academiei de poliție, care trebuie să se obișnuiască cu noua lor viață și noile obligații venite odată cu slujba.
Andy
  Andy McNally, interpretată de Missy Peregrym, este genul de persoană care dorește în primul rând să facă bine celui în nevoie, indiferent de metodele pe care trebuie să le folosească. Dacă la început ea respectă regulile cu strictețe și fără abatere, învață de la ofițerul său îndrumător Sam Swarek că este mult mai important să te încrezi în propriile instincte. Acest lucru o transformă într-unul dintre cei mai capabili polițiști ai Diviziei 15.
Traci
  Traci Nash este cea care îi ține pe ceilalți pe linia de plutire, deoarece este foarte responsabilă și practică. Este de asemenea mamă singură și se străduiește să facă o treabă cât mai bună. Enuka Okuma este actrița care o interpretează.
Dov
  Dov Epstein (Gregory Smith) este un tânăr dintr-o familie complicată, de aceea de cele mai multe ori intră în bucluc chiar dacă intențiile sale sunt bune. Toți superiorii lui sunt cu ochii pe el și încearcă să îl ajute să își atingă potențialul, pentru că are toate capacitățile necesare. 
Chris

  Toți sunt de părere că Chris Diaz (Travis Milne) este mult prea sufletist pentru a reuși în această meserie, dar le va dovedi tuturor că se înșală. Vrea să facă de fiecare dată lucrurile ca la carte și de aceea îi este greu să acționeze din proprie inițiativă. Totuși încercările zilnice îl vor pregăti cum se cuvine. El este cel mai bun prieten și colegul de cameră al lui Dov.
Gail
  Gail Peck provine dintr-o familie cu renume în poliție, lucru care nu o face foarte plăcută pentru colegii ei. E ceva normal când ei consideră că este tratată preferențial de șefii lor din această cauză, nu? Ea va încerca să iasă din acest tipar și să dovedească că își merită locul.  

Ce părere aveți? Vi se pare interesant?
O seară frumoasă.

4 fantasies:

Anonim spunea...

hei. mi-a placut prezentarea ta..e un rezumat foarte dragut. si eu caut sezoanele pe filelist si alte site-uri..pana acum am vazut sezonul 1, 2 si 3.. il caut pe al 4-lea. intr-adevar e un serial care isi lasa amprenta.
apropo..un serial de foarte buna calitate, daca vrei este Flashpoint :)

Diana Gavrila spunea...

@ Anonim: Eu le descarc de pe lasttorrents. Sezonul 4 e cu totul diferit de ce ma asteptam sa vad. Saptamana viitoare apare ultimul episod si nu stiu daca o sa fiu incantata de final... E ft intens!
Mersi de sugestie, o sa-l iau in considerare. Momentan urmaresc Unforgettable. Ai auzit de el?

Anonim spunea...

Foarte frumos serialul. Momentan urmaresc la tv sezonul 3, pe diva, dar am de gand sa urmaresc pana la sfarsit, pana la ultimul episod, deoarece chiar merita. Intr-adevar intrigile si mai ales povestile de dragoste isi lasa amprenta.
P.S: frumos rezumatul!

Lavinia.

Diana Gavrila spunea...

Multumesc, Lavinia. Pe Diva se uita mama, de la ea am aflat de serial si m-am decis sa ma uit de la inceput. Sezonul 2 e preferatul meu, dar si 4, deoarece multe lucruri se schimba si personaje noi. Mersi de vizita. Te pup.

Diana