Ce ati dori sa imi transmiteti?

joi, 15 august 2013

”The Bone Season” de Samantha Shannon - Impresii - Primul capitol în avanpremieră





 Atât pot spune: wow! Acest prim capitol m-a dat pe spate. Într-un mod plăcut, desigur. 

Faceți cunoștință cu Paige Mahoney, o adolescentă care lucrează pentru Sindicatul Sionului (Londra), împreună cu ceilalți răufăcători ce încalcă legea în timp ce se străduiesc să supraviețuiască. Slujba ei constă în folosirea unui aparat special care o ajută să citească” visele celor din jur, o activitate interzisă în comunitatea în care trăiește, dar foarte bănoasă. Șeful ei este Jaxon Hall, pseudo-baronul care controla zona I-4 și care are grijă să nu fie descoperită. Din cauza faptului că riscă în fiecare secundă să fie acuzată de înaltă trădare, Paige îi ascunde tatălui său aceste detalii din viața sa, lăsându-l să creadă că este angajată la un bar de oxigen...orice ar însemna asta :)). Iar lucrurile devin din ce în ce mai complicate.

Nu-i așa că este detaliile sunt amețitoare? Așa m-am simțit și eu când am citit acest fragment. Universul construit de Samantha Shannon este diferit de tot ce am mai citit până acum și mi se pare extrem de revigorant, deși puțin confuz din cauza noutăților. Paige îmi amintește puțin de Rose din Academia Vampirilor din cauza temperamentului său, dar asta e doar o primă impresie. Se poate să mă înșel.
Totuși, începutul este promițător și sunt sigură că va deveni mai incitant pe măsură ce voi citi continuarea. 


Despre Samantha Shannon:
Samantha Shannon s-a născut și a crescut în vestul Londrei. A absolvit recent St Anne's College, Oxford cu diplomă în Limba și Literatura Engleză, unde s-a specializat în Emily Dickinson și Principiile Criticilor de Film.


În anul 2012, ea a semnat un contract cu Bloomsbury Publishing să publice primele trei cărți dintr-o serie de șapte cărți, începând cu ”The Bone Season”. Drepturile de ecranizare ale romanului au fost câștigate de compania lui Andy Serkis, The Imaginarium Studios, în noiembrie 2012.

Puteți citi și voi primul capitol AICI, iar AICI găsiți trailer-ul cărții.
În curând vă veți putea delecta cu această nouă și interesantă poveste, deoarece va apărea la editura Curtea Veche Publishing. Voi știați deja de ea? Ce părere aveți? Sunteți bucuroși că o veți găsi în librării? 
Eu sunt, cu siguranță.