Ce ati dori sa imi transmiteti?

sâmbătă, 2 noiembrie 2013

Proba 14 - Ursul păcălit de Reeija



A fost odată ca niciodată o focă dolofană pe nume Fify. După o zi de dormit pe ghețar alături de puii ei, s-a hotărât să înoate puțin cu peștii din recif și să prindă câțiva pentru cină. Traversând labirinturile de gheață, Fify văzu un urs pedalând pe spate, foarte relaxat, dând din labe spre o masă copioasă și anume meniul lui preferat: piept de focă cu sos de pește. 
Foca, văzând că ursul și-a activat GPS-ul pentru mâncare, a făcut cale întoarsă spre puii săi pentru a-i proteja. Pe drum se gândea la o metodă de camuflare, aducându-și aminte că are o geantă încăpătoare de la Reeija, special comandată de prietena sa Suki pentru asemenea primejdii. Înăuntrul ei, puii erau parțial în siguranță, deoarece această geantă avea puteri incredibile cum ar fi: mirosul, ce nu poate fi detectat de niciun prădător, culoarea care se schimbă în funcție de temperatură și forma după dorințele posesorului.
Cum se grăbea Fify să îl ocolească, face ce face și dă nas în nas cu Tedy, ursul polar care era veșnic flămând și nesătul...
  - Ce faci, vechea mea prietenă? Ce curenți te aduc prin zonă? o întrebă ursul privind-o cu poftă deloc liniștitoare.
Înfricoșată peste măsură, neștiind ce se întâmplă cu puii săi ascunși în geantă, dacă i-a detectat ursul sau nu, se strădui să poarte o conversație normală cu el. Cât era posibil cu un inamic.
  - La vânătoare și eu, Tedy. Nu mă așteptam să te întâlnesc. Vai, ce bine arăți, te-ai îngrășat de când nu te-am mai văzut ultima dată! Chiar și blana îți lucește în lumina soarelui. Uau. Trebuie să îmi spui și mie rețeta.
  - Crezi? Nu am observat, dar mulțumesc.
Fify își imagină că geanta pe care o purta cu ea era o oglindă și ca prin magie geanta se transformă într-una. I-o arătă ursului, ținând-o perfect pentru ca acesta să se poată vedea în  ea. După ce s-a observat cu atenție, Tedy a fost impresionat și foamea i s-a mai domolit. Nu părea să fi observat ceva.
  - Frumoasă oglindă. Aș avea și eu nevoie acasă de una. Știi unde pot găsi asemănătoare?
  - Eu am primit-o, dar internetul e plin de așa ceva. Transportul e singurul puțin mai dificil, dar în maxim 2 săptămâni ar trebui să ajungă.
  - Mulțumesc. O să caut. Ce-ți mai fac bebelușii? Întrebă el.
  - La tatăl lor, îi învață să prindă pește. Abia aștept să se întoarcă.
  - Foarte bine, e necesar pentru viitor să te descurci singur. M-am bucurat să te revăd, Fify. Sănătate multă și atenție în tot ceea ce faci. Nu ști ce pericole te pasc la fiecare pas.
Știind că se referă la el însuși, foca dădu din cap și strângând cu putere geanta pe lângă corp o luă la fugă până când se simți în siguranță. A fost cât pe ce!  
  - Imediat cum ajung acasă o să dau comandă de o nouă geantă, un ajutor de nădejde la nevoie.    


Probă sponsorizată de Reeija.ro
Articol înscris în competiția "SuperBlog".