Ce ati dori sa imi transmiteti?

miercuri, 20 noiembrie 2013

Proba 23 - Zână pentru o zi

Am parcat în fața casei părinților mei puțin după ora 12, într-o zi răcoroasă de februarie. Era ziua surorii mele mai mici Lorena și drept cadou m-am oferit să o duc la cumpărături, știind că își dorește mult să petrecem timpul împreună. Când am zărit-o la geam mi-a făcut semn cu mâna și am înțeles că o să fie gata imediat. În 5 minute era în mașină lângă mine, purtând un paltonaș roșu elegant ce i se potrivea ca turnat. Nu-mi venea să cred cât de mult crescuse, iar acum împlinea frumoasa vârstă de 18 ani. 

 - Bună, i-am spus, sărutând-o pe ambii obraji și luând-o în brațe. La mulți ani, piticot!!!
Porecla mea pentru ea era aceeași din copilărie, chiar dacă acum era la fel de înaltă ca și mine.
 - Mulțumesc, D. Nici nu îți dai seama ce entuziasmată sunt că mergem la shopping!
 - Și eu. 

Magazinele la care ne-am decis să mergem se aflau în centrul orașului și atât eu, cât și Lorena zâmbeam cu gura până la urechi când am ajuns. Am intrat prima oară în paradisul H&M și inima ni s-a oprit când am văzut atâtea haine frumoase la un loc, rochii, pantaloni și sacouri în toate culorile pământului. Mi-am astâmpărat impulsul să năvălesc asupra lor, deoarece nu venisem pentru mine. Astăzi eram zâna cea bună pentru micuța mea lebedă.
 
- Vă pot ajuta cu ceva? ne-a întrebat, foarte drăguță, asistenta ce aranja meticuloasă niște cămăși pe umerașe. 
 - Sigur. Am dori să probăm niște rochii. Modelul acesta, pe bleumarin, iar acesta pe roșu, a venit și răspunsul surorii mele.
 - Într-o secundă.     

 Așa ne-am început căutarea și curând purtam în brațe sacoșe care se îngreunau din ce în ce mai mult. Mărirea salarului meu era cea mai bună și bine-venită schimbare din această lună și eram încântată că o puteam răsfăța pe scumpa mea surioară. La final însă, pe chipul Lorenei am putut desluși și o mică tristețe.

 - Ce s-a întâmplat? Te supără ceva?
 - Mi-e teamă că o să se șifoneze rochiile. Oricât de bine le-am împachetat cred că materialul lor nu o să reziste, iar fierul de călcat vechi al mamei nu mai este în cea mai bună formă să le repare. Uite, deja se văd cute.  
 - Off! Asta era problema? Draga mea, putem găsi extrem de ușor, prin câteva clik-uri, niște oferte grozave la electrocasnice. Firma Bosch se mândrește de fiecare dată cu produse noi, de ultimă tehnologie, și sunt sigură că au ceva potrivit și pentru noi. Nu-ți face griji. Astăzi este o zi deosebită pentru tine și nu ai voie să stai încruntată. E un ordin.
 - Ești cea mai bună, soră! Ce m-aș face fără tine? 
 - Ar trebui să te descurci singură pentru a ajunge la Bal, Cenușăreaso, iar prințul nu va fi fermecat de rochia ta cocoloșită. 
 - Câtă dreptate ai, glumi ea. Ce-ai zice dacă ți-aș întoarce favoarea și m-ai însoți? Cred că și Zâna din poveste are nevoie de un zân pe măsură. 
 - Sună bine. Dar pentru asta avem nevoie de perechi noi de pantofi. Ei sunt cheia spre inima oricărui bărbat... după ce fierul de călcat și-a îndeplinit misiunea.   
Articol înscris în competiția "SuperBlog".