Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 29 noiembrie 2013

Proba 27 - Puterea parteneriatului în blogosferă - Together we can

Together we can.
Shoot the moon, stop the rain, even ride a hurricane, 
If we wanna.
Together we can.
Walk into space, save the human race, do you think we oughta, oughta?
 
După cum spunea și Aristotel, omul este o ființă socială („zoon politikon”), acesta manifestându-și în fiecare moment al vieții sale dorința de a trăi alături de semenii săi din nevoia de comunicare, sprijin și solidaritate. El a observat deosebit de repede că atunci când își unește forțele cu cei din jurul său, când au un singur glas și luptă pentru o cauză comună imposibilul devine posibil, asemeni unui mușuroi de furnici care lucrează împreună și devin capabile să ridice obiecte de 5 până la 20 de ori greutatea lor. Cum se spune în popor: „Unde-s doi puterea crește”.   

Tocmai din această nevoie de comuniune m-am alăturat și eu blogosferei, când am devenit conștientă de puterea cuvântului și a legăturilor care se formează între bloggeri prin postările lor, prin informațiile pe care le transmit și care se răspândesc printr-un simplu click cu o viteză uimitoare. Urmăresc mereu pe Zelist cum numărul acestei comunități de oameni minunați crește și sufletul meu se bucură - pentru că împreună suntem puternici și putem schimba întreaga lume, putem înmuia suflete, putem lega prietenii de la un capăt al lumii la celălalt. Ne dezvoltăm împreună, ne maturizăm, iubim și dăruim file de jurnal din experiența noastră, pentru o societate mai bună în care să interacționăm cât mai eficient.  

Am învățat despre posibilitatea de a avea un partener de la alți bloggeri cu aceeași sete de dezvoltare și după puțin timp cei de la librăria online Libris mi-au dăruit ajutor și am devenit  prieteni - am alcătuit o simbioză. A fost cea mai bună decizie pe care am luat-o, fiindcă am simțit pentru prima dată, alături de ei, că nu sunt singură și că lucrurile devin mai simple într-o colaborare în care avem cu toții de câștigat. Astfel se deschid uși spre noi oportunități, oamenii devin dornici să „asculte” și ideile noastre aduse laolaltă iau amploare și pot face diferența. 
Pe parcursul ultimilor 3 ani am câștigat mulți prieteni, am împărtășit povești, credințe, am cules speranță și cu toate că nu ne-am întâlnit niciodată față în față, îi consider apropiați inimii mele. Nimic nu este mai important decât această legătură pe care o avem cu cei din jurul nostru, pentru că atunci devenim invincibili, o echipă echilibrată care poate rezolva orice problemă s-ar ivi înaintea noastră. Cei mai buni!       

Vreau să mulțumesc cu această ocazie echipei SuperBlog și partenerilor săi care au lucrat împreună la realizarea acestei competiții, ne-au dăruit o experiență minunată și ne-au învățat ce înseamnă un parteneriat adevărat!

  Articol înscris în competiția "SuperBlog".