Ce ati dori sa imi transmiteti?

miercuri, 11 decembrie 2013

SuperBlog 2013 - plin de poveste, împliniri, învățături și prieteni noi

Emoții, frustrări, suspans, dar și multă, multă veselie! Acestea sunt cuvintele care descriu cel mai bine competiția SuperBlog 2013, la care am fost încântată să particip. A fost cea mai bună decizie luată, deoarece am învățat lucruri noi despre mine ca persoană și ca blogger, mi-am descoperit limitele (și le-am depășit mai apoi) și am intrat în contact cu oameni frumoși și talentați care mi-au ajuns la suflet. 

Iată că au trecut cele două luni minunate, timp în care am scris articol după articol, 28 la număr, căutând inspirația în fiecare cotlon al minții mele, de cele mai multe ori cu două-trei ore înainte de termen. De câteva ori am și depășit acest termen spre nemulțumirea mea, cu doar câteva minute, dar regulile sunt reguli pentru toată lumea. Au fost momente în care m-am gândit să renunț, momente în care oboseala și-a pus amprenta asupra mea și orele de somn se împuținau, dar de fiecare dată ideile apărute pe ultima sută de metri, când mă așteptam mai puțin, m-au salvat și m-au motivat să scriu în continuare.

Încercările nu s-au oprit aici. Am realizat curând că există șanse slabe să ajung la Straja, la Vila Alpin unde s-a organizat Gala, dar cu ajutorul Claudiei, zâna noastră magică care mi-a oferit soluția salvatoare când m-a părăsit ultimul firicel de speranță, visul meu a devenit realitate.     

O să trec peste orele nesfârșite petrecute în trenul din Brașov spre București și o să ajung la dimineața de 7 decembrie, ziua în care a avut loc Gala SuperBlog 2013. Cu noaptea-n cap, am luat metroul eu, prietenul meu și verișorul meu Bogdan spre Horoscop, unde i-am întâlnit pentru început pe Laurențiu și Dana Lalici, câștigătoarea noastră, cu care am mers în mașina SUV 4 de la Toyota spre Straja și ne-am mândrit că ”avem cu ce”.  Sunt amândoi extraordinari și i-am îndrăgit de la primul contact, i-am simțit ca pe niște vechi prieteni, bucuroși să ne revedem și să călătorim împreună pentru ore bune. Sper să păstrăm legătura pe viitor. Printre cei prezenți se afla și Vlad, unul dintre vitejii șoferi ai evenimentului.  

La o porție delicioasă de mici la Dedulești (spre rușinea mea, pentru prima dată) i-am cunoscut cum se cuvine și pe Valy, domnul Christian, Emil, Iulia și Mădălina de la Vacanțe Speciale, Dan și soția lui Pati, Silvia, Andreea și Teodor, iar mai târziu ne-am fotografiat la Coloana Infinitului a lui Brâncuși (vezi dovada). Mai târziu, la Târgu-Jiu ni s-au alăturat domnișoara profesoară Minerva Lăcătușu și simpatica ei elevă, Daniela.      

Drumul a fost lung, dar cu toate acestea nu m-am plictisit nicio secundă, într-o companie foarte plăcută și peisaje frumoase cu zăpadă, mai multă, mai puțină sau aproape deloc. Pe la ora 15 am ajuns la destinație, cu întârziere, iar acolo am fost întâmpinați de o foarte drăguță și ospitalieră Claudia, pe care am recunoscut-o imediat după zâmbetul ei plăcut și molipsitor. Ea a fost cea care mi-a dezghețat neuronii prin prezența ei și cuvintele calde și m-a făcut să-mi revin când m-am blocat la vederea atâtor chipuri noi. 
 Prima privire ațintită asupra Vilei Alpin din Straja

Chiar dacă mi-a fost teamă de momentul în care o să fiu strigată pentru a primi diploma de finalist (prietenul meu, Laur și Dana știu cel mai bine), cred că am trecut testul. M-am gândit la Raluca Cincu și la ”criticile” ei constructive, când am greșit în exprimare, de emoții, cu speranța că nu voi fi taxată prea tare. 

După prezentarea tuturor celor sosiți la Gala a urmat o petrecere pe cinste, unde am dansat, mâncat și discutat pe cât posibil cu fiecare pentru a ne cunoaște mai bine. Nu uit nici de Daniel Botea care ne-a arătat talentul lui la dans și norocul la brânză, haiosul Geordan și capra lui, Andrei, Traian Uries și căutarea lui de crăciunițe sau Raluca. Sper că v-ați simțit la fel de bine ca mine. Mă bucur enorm că v-am întâlnit, dragi SuperBloggeri și vă mulțumesc că m-ați primit atât de călduros printre voi, un boboc la prima participare SuperBlog!
Alături de verișorul meu Bogdan 
 Fetele de la Vacanțe speciale
 Eu și domnișoara profesoară Minerva
 Eu și Laurențiu la cruce
 Prietenul meu, Claudia Pătrașcu și eu

16 fantasies:

Anonim spunea...

Ai avut un discurs super si ai fost o partenera de drum minunata. Si ai mai si convertit pe cineva sa devina blogger!! Cum sa nu ai toata admiratia mea?

Diana Gavrila spunea...

@ Dana Lalici: Multumesc frumos, Dana. Este o onoare sa te cunosc!

Ochiu ratiunii spunea...

A fost o calatorie speciala. Nu stiu cum v-ati riscat sa mergeti cu mine in masina de la prima vedere, dar traseul a fost deosebit. Si am avut si cu ce... nu? :))
Mi-a parut bine sa te cunosc si cu siguranta ne vom revedea. Trec eu prin Zarnesti si te sun. Poate nu vei fi deja plecata pana atunci ;)

Anonim spunea...

Felicitari! Succes in continuare, mai ales in ceea ce faci in viata reala. Imbratisari! Altesse

sandy spunea...

Frumoase ganduri. Ai fost foarte dulce la gala. Lasa emotiile ca nu ai de ce :)

Ps: Corecteaza-mi si mie linkul in postare ;;)

Traian Uries spunea...

Ma simt un pic mai bine sa aflu ca nu ai uitat nici tu de mine... Ma bucur ca te-am cunoscut si felicitari pentru designul blogului tau. Sa ne citim, vedem si ce-o mai fi cu bine. Numai bine iti doresc. :)

Echipa SuperBlog spunea...

Draga Diana, nici nu stii ce bucurie ne-ai facut ca ai venit la gala! Ce-i drept, s-au si aliniat planetele in asa fel incat sa faca drumul posibil :)
Mult succes la studii si in blogging si sa ne revedem cu bine!

Diana Gavrila spunea...

@ Ochiu ratiunii: Am vazut pe chipul tau ca esti demn de incredere :)), iar numele blogului tau este o dovada in plus ca ne putem baza pe tine.
Daca ai drum prin Zarnesti te astept cu drag pe la mine. Mult spor in tot ceea ce faci. :D

Diana Gavrila spunea...

@ La marginea casniciei: Multumesc frumos, draga Antonia. Imi pare rau ca nu am avut ocazia sa ne cunoastem acum, poate la o alta Gala SuperBlog... Sincere felicitari pentru castigarea locului al doilea. Te-am urmarit cu drag pe parcursul competitiei si mi-a placut tare mult ce am gasit pe blogul tau, ai un talent deosebit. Multa sanatate si tot binele din lume. Diana

Diana Gavrila spunea...

@ sandy: Gata, s-a rezolvat problema cu linkul. Imi cer scuze de greseala mea.
Ma bucur mult ca te-am cunoscut si sper sa ne revedem. Te pup, draga Andreea si sa ne citim cu bine.

Diana Gavrila spunea...

@ Traian Uries: Multumesc frumos. Esti un barbat foarte simpatic si haios, asa ca nu te puteam uita, desigur. A fost o placere sa te cunosc si sper sa ne revedem la un viitor SuperBlog, iar pana atunci sa ne citim cu bine. Mult succes in continuare si spor in toate.

Diana Gavrila spunea...

@Echipa SuperBlog: Multumesc frumos. Ati fost minunati! Va multumesc pentru tot si sper sa ne revedem in primavara. Va pup si va imbratisez. Diana

BiancaBiziiac spunea...

Prima data cand te-am vazut....a fost cand ai iesit in fata si ai vorbit! Desi ai fost emotionata, ai vorbit mai bine decat mine :)) Esti o frumoasa si sa stii ca nu aveam habar ca esti verisoara lui Bogdan :))

Diana Gavrila spunea...

@ Pinky Rainbow: Mulțumesc frumos de apreciere, Pinky. Dacă mă crezi, nu îmi amintesc ce am spus acolo în cea mai mare parte :)). Am avut un car de emoții. Nici eu nu te-am cunoscut inainte de Gala, dar blogul ți-l urmăresc de ceva timp și îmi place tare mult cum scrii.
Foarte puțini au știut că eu și Bogdan suntem verișori înainte să venim la Straja, nu ați avut de unde să aflați. La început nici noi nu am știut că celălalt participă la SuperBlog. Acolo să vezi surpriză :D.
Te pup și numai bine. Diana

Natural spunea...

Si cum ma uitam eu asa prin sala, am vazut o figura luminoasa :) Pe ceilalti ii cam stiam de la editiile trecute sau din discutiile de pe grupul FB asa ca am crezut ca este cineva dintre sponsori. M-am prezentat si asa am aflat ca este bloggerita si o cheama Diana :)
Pe urma, cand ai iesit in fata am aflat mai multe. Foarte frumoase cuvintele tale, la fel si emotia :)) Ne vedem si-n primavara, da?

Diana Gavrila spunea...

@ Natural: Ce coincidență! Și eu am avut aceeași impresie în ceea ce te privește. Nu cunoșteam prea mulți bloggeri când am ajuns la Straja, iar când ai venit la mine să te prezinți am crezut că ești sponsor, așa mândru, aranjat la costum :)). Tot când ai vorbit în fața noastră am aflat mai multe despre tine și despre blogul tău (pe care deja îl vizitasem pe parcursul competiției). Îmi doresc să particip și în martie la SB, dar asta depinde de programul pe care o să îl am. Sper însă să ne revedem atunci. Numai bine!