Ce ati dori sa imi transmiteti?

joi, 13 februarie 2014

Lucruri noi la orizont!

I'm back, dragii mei și sunt pusă pe treabă! 

A mai trecut o sesiune și pot respira ușurată că s-a terminat cu bine, după o doză întreagă de stres și emoții. Nu vreau să vă plictisesc cu aceste detalii, așa că trec la noutățile pe care le am de împărtășit cu voi. Se anunță recenzii noi, blog tours cu autori străini și mai puțin străini și continuări pentru poveștile lăsate de izbeliște până acum. A sosit vremea să las lenea și scuzele la o parte și să mă dedic blogului cât mai mult posibil. Plănuiesc să trec și la recenzii video în perioada următoare, dar sunt încă în stadiu de proiect din cauza problemelor tehnice (sunt începătoare în ceea ce privește editarea clipurilor). Cu ajutorului lui Bogdan, dragul meu verișor (mulțumesc frumos! :*), am achiziționat o cameră foto pe care o doream de mult, și care a devenit într-un scurt timp o prietenă apropiată pe care o port oriunde mă duc. Sunt foarte încântată de ea și sunt dornică de noi întâlniri cu bloggerii. Bring it on! 

În plus, ediția de primăvară a competiției Superblog este aproape și o aștept cu nerăbdare, deoarece a devenit un stimulent foarte eficient și necesar pentru mine și este un mod minunat de a cunoaște persoane deosebite cu aceeași pasiune de a scrie, o nouă familie. 
O să revin cu impresiile din urma meetingului din Brașov și sper că ne vom aduna cu o altă ocazie cât mai mulți. 
    Până atunci v-am pupăcit și să ne auzim cu bine. 

               Diana