Ce ati dori sa imi transmiteti?

joi, 27 februarie 2014

Te aștept în așternut...




Lenjeriile îmi amintesc de tine. De atingerile tale, de sărutul tău dulce când te pregătești să pleci, de felul în care mă privești când te îmbraci grăbit, cum îmi zâmbești suav și îți dorești să mai rămâi puțin alături de mine. Îți cunosc fiecare gest la fel de bine cum îmi cunosc așternutul, un univers personal pe care îl iubesc. Aici visele mele prind contur, oboseala mă părăsește și întreg trupul mi se relaxează. Aici este acasă. Aici ești și tu în fiecare seară. Te aștept și acum…

Tu ești sufletul meu pereche, iar faptul că te-am găsit atât de curând mă bucură, mă face să mă gândesc că nu poți cumpăra de la orice magazin de lenjerii ceea ce avem noi, nu poți cumpăra intimitatea, dar când ai ajuns la magazinul online potrivit de lenjerii de pat poți fi surprins de ce ți se oferă: confort, căldură, plăcere și finețe. Tu îmi dăruiești toate acestea și mult mai mult. M-ai învățat ce înseamnă familia și mi-ai fost sprijin în toate încercările mele. Voi face la fel pentru tine, dacă ai încredere în mine. Ia-mă de mână și vino după mine și îți voi fi ghid.


Dragul meu, ți-am spus astăzi că te iubesc? Trebuie să știi deja acest lucru, este cântecul ce îți alintă auzul când te trezești lângă mine. Ești un mister, o enigmă și simt o bucurie enormă atunci când te descopăr, dormind ca un copil nevinovat pe perna mea, iar eu încep să mă joc prin părul tău blond, catifelat. Nu-ți pot descrie ceea ce simt. E un tablou care mă înmoaie, mă îmbată și mă îndrăgostesc din nou de tine și de lenjeriile ieftine, în care te-am văzut pentru prima dată, în acel salon de spital când mi-ai fost pacient. Mi-a făcut plăcere să am grijă de tine, să-ți vindec sufletul și rănile și din acel moment ți-am promis că o voi face întotdeauna. Te aștept și acum în lenjeria de pat, cu o vorbă caldă, o mângâiere și o dragoste mare, capabilă să îți dea aripi, să te ridice la cer și să te poarte pe cele mai pufoase meleaguri. Trebuie doar să îndrăznești și să te lași în mâinile mele.