Ce ati dori sa imi transmiteti?

sâmbătă, 15 martie 2014

Plăcerea mea - filmul: Hart of Dixie

Pentru că este weekend și de obicei acesta este momentul pentru câteva episoade din serialele mele preferate, vreau să vă povestesc despre Hart of Dixie. Zilele astea sunt la putere serialele medicale, care mă binedispun, ducându-mă cu gândul la viitoarea mea carieră de medic.


Zoe Hart (Rachel Bilson) este obligată de șeful său să practice medicina generală timp de un an în locul specializării sale chirurgicale, din cauza modului în care își tratează pacienții. Din acest motiv, ea acceptă oferta Dr. Harley Wilkes de a lucra în BlueBell, un orășel din Alabama, părăsind New York-ul. La început, relația dintre locuitorii din BlueBell și tânăra doctoriță nu este minunată, dar vor învăța să trăiască în armonie împreună. Prin caracterul ei dificil, dar simpatic în același timp, Zoe este gata să frângă inimile celor care îi cad în plasă, atât cei singuri, cât și cei aflați deja într-o relație. 


Wade Kinsella (Wilson Bethel) este vecinul fustangiu, enervant, dar foarte chipeș al lui Zoe, pe care și-l dorește orice femeie. Oricât de mult ar încerca să-l ocolească, aceasta se va afla întotdeauna prea aproape de el pentru binele ei. Slujba de barman la Rammer Jammer îl ajută să cucerească fetele, să le atragă ca mierea pe albine, spre gelozia celorlalți băieți.  
Wade este preferatul meu datorită personalității speciale și a glumelor sale foarte amuzante.


Un alt tânăr arătos este George Tucker (Scott Porter), un avocat ce devine primul prieten al lui Zoe în BlueBell. Pe cei doi îi leagă dragostea și dorul pentru orașul New York, locul unde a terminat el facultatea. Este foarte simpatic, manierat și cu foarte mult bun simț, dese ori părând băiatul perfect.


Lemon Breeland (Jaime King) este logodnica lui George și una dintre cele mai nebunatice femei pe care le-am văzut la tv. Ador accentul ei sudic și entuziasmul ei din fiecare zi.
                                                  
                                             Voi știați de acest serial? Ați fi interesați să îl urmăriți?

           Diana

2 fantasies:

Unknown spunea...

L-am urmarit in vara.Imi palce,astept noi episoade.Ma relaxeaza.

Diana Gavrila spunea...

Asta simt și eu când îl urmăresc. Mi se pare foarte drăguț și mă binedispun personajele prin aiureala lor. Mersi pentru vizită. :)