Ce ati dori sa imi transmiteti?

duminică, 26 octombrie 2014

Proba 9 - Cum să alegi asigurarea de sănătate perfectă?

   Nu am realizat cât de importantă este sănătatea până să aplic la facultatea de medicină. Nu pentru că nu aș fi băgat de seamă, ci pentru că doar astfel am înțeles cât de fragili suntem din foarte multe puncte de vedere. Poate doar cei care au experimentat această nefericită stare ar putea explica mai bine. Nu m-am lovit de situații extreme până acum, dar știu ce înseamnă să îți fie rău și să zaci în pat câteva zile fără să fii în stare să te ridici și să-ți desfășori activitățile cu care te-ai obișnuit. Nu este plăcut, din contră te pune față în față cu neputința, un sentiment cu care ar fi bine să nu ne întâlnim niciodată. Iar când aceste lucruri le vedem la cei apropiați este și mai complicat.

   Odată cu aceste cunoștințe pe care le-am acumulat la facultate ar fi fost ușor să devin ipohondră, însă atitudinea mea a fost alta, am devenit conștientă că trebuie să găsesc ajutor, un partener pe măsură pentru ca eu și familia mea să ne păstrăm râvnita sănătate, într-o lume în care amenințarea vine din toate părțile. Astfel m-am gândit să apelez la un serviciu pe măsură, iar asigurarea medicală pe care aș alege-o trebuie să ofere o gamă largă de posibilități, atât pentru un tratament specializat în țară, cât și în afară pentru cazurile mai speciale. Nu știi niciodată când vei avea nevoie de un medic profesionist dintr-o clinică din străinătate, de aceea ar fi minunat să putem realiza și acest lucru. De asemenea, cei în cauză trebuie să prezinte respect pentru cei pe care îi reprezintă și să se dedice acestora prin serviciile pe care le pun la dispoziție.

   Zic și făcut. Răspunsul la întrebările mele a venit foarte repede. MediHelp International este ideală pentru ceea ce caut, deoarece în plus față de asigurarea medicală internațională are la dispoziție și condițile de care avem nevoie pentru a ne simți oameni, nu pacienți și un simplu număr de registru. Este important să simți că viața ta este pe mâini bune și că cineva va lupta pentru ca tu să rămâi sănătos. În ciuda a ceea am crede fiecare dintre noi este prețios și merită un sprijin atunci când nu ne putem rezolva problemele prin forțele proprii.

   Vrei să afli și tu ce poți face pentru familia ta în acest sens? Alege un plan bun pentru ca șansele tale să fie maxime. Medi Help Superior Plan este cel mai generos în această privință, prin planuri de asigurare 100% adaptate nevoilor noastre și prețuri accesibile pentru o gamă variată de vârste, ceea ce nu poate decât să ne bucure. Iar în condițiile critice, în care boala de care suferim este gravă, precum cancerul sau situații în care ar fi necesar un transplant, avem 100% acoperirea costurilor. Bineînțeles cu toții ne dorim să nu ne întâlnim cu încercări atât de mari, dar viața este plină de surprize, nu întotdeauna plăcute și trebuie să fim pregătiți să le înfruntăm cu fruntea sus. Dacă buzunarul nu poate acoperi aceste costuri, nu fiți dezamăgiți. După o atentă cercetare veți descoperi că există și altele care să vă ofere siguranță, de aceea vă sfătuiesc să căutați cu atenție până la rezultatul dorit, ca în cazul meu.  

  Acestea fiind spuse, eu vă doresc sănătate, că-i mai bună decât toate, iar în cazul în care viața vă joacă feste să fiți capabili să luați deciziile corecte pentru a vă face bine. Nu uitați în primul rând să respectați regulile de bază ale igienei, să mâncați sănătos pe cât posibil, să faceți sport pentru ca organismul să poată să lupte atunci când este nevoie. De asemenea, apelați la o asigurare de sănătate din timp, găsiți planul care vi se potrivește pentru a fii mereu în gardă. Veți fi recunoscători pe mai târziu. Într-o țară în care sistemul nu joacă după reguli bine stabilite este necesar să fim mai precauți și să nu ne jucăm cu sănătatea și cu tot ceea ce facem. Pentru că suntem prețioși și lumea din jur trebuie să fie acest lucru.

      


- Articol înscris în competiția SupeBlog 2014 -