Ce ati dori sa imi transmiteti?

joi, 20 noiembrie 2014

Proba 20 - Aventurile mele ca promoter Fân Brânză

Sunt o persoană rațională, este felul în care funcționez. Calculez totul până la ultimul detaliu, iar când lucrurile sunt puse la punct acționez. Pe la vârsta de 6 ani am descoperit plăcerea mea pentru brânză. În perioada ce a urmat am încercat orice combinație posibilă și am descoperit că brânza face mâncarea mai delicioasă. Era o mare nebunie! Nu conta tipul de brânză, atâta timp cât se afla în farfuria mea pentru a fi gustată. Devenisem o gurmandă. 

Așa a început povestea noastră împreună, dar mai sunt multe de spus pentru ca să puteți înțelege câte ne leagă. Cunoașteți și voi genul acela de rude care își petrec o grămadă de timp întrebând toți plozii din familie ce doresc să se facă când vor fi mari. Unii spuneau astronauți, prințese, cântăreți și restul meseriilor care păreau minunate atunci când eram copii. Când a venit rândul meu să răspund am stat ceva timp să mă gândesc. Vroiam ceva care mai presus de toate să-mi placă. Mi-am amintit că sunt un fan înrăit al brânzei, așa că i-am zis promoter pentru brânză. Mătușa mea m-a privit suspicios și m-a întrebat cu ce se ocupă asta, iar când i-am explicat, cu emoție și dăruire visul meu de a gusta diversele sortimente existente pe piață imediat ce au apărut, de a dărui și celorlați bucăți din acest deliciu. Nu exista nimic care să împlinească mai mult. Ea doar mi-a zâmbit, trecând peste naivitatea mea și a schimbat subiectul, dar eu eram cât se poate de hotărâtă. 

Au trecut ani buni de zile până când am reușit ce mi-am propus atunci, dar răsplata a fost dulce. La început am fost cât se poate de umilă, am servit clienții cu cele mai apetisante aperitive, i-am convins să se alăture aventurii de a deveni și ei Fani Brânză, dar lucrurile au scăpat de sub control din momentul în care m-am lăsat acaparată de obsesia mea pentru brânzeturi. Pentru că așa am devenit după ce mi-am dedicat timpul ispitei.     

Mi-am zis de fiecare dată că încercarea mea repetată de a inventa jocuri pentru persoanele care treceau prin dreptul colțului meu de rai era în favoarea lor, dar pe furiș mai gustam câte un cubuleț de cașcaval. Pur și simplu nu mă puteam opri. Am jonglat chiar cu aceste cubulețe, în timp ce le aruncam unul câte unul pe gât. 
De asemenea am compus ghicitori, iar cei care răspundeau corect primeau ca premiu felul preferat de brânză... Până când au devenit prea grele și atunci primeam eu recompensa în locul lor. Ups!

Un lucru e sigur. La muncă sau acasă pasiunea pentru brânză nu poate fi suprimată sau pusă în lesă. Ea cere mai mult, din ce în ce mai mult. Pentru cei care nu știu deja, asta înseamnă să fii un adevărat Fan Brânză! 



- Articol înscris în cadrul competiției SuperBlog 2014 -

1 fantasies:

Simona Borascu spunea...

Multumim pentru articol. Mult succes!